Gå til innhold

HDMI -> DVI-D til en rimelig penge evt andre løsninger


Anbefalte innlegg

har en tv og ps3 stående i stua, og en pc på rommet ca 8m unna. Så for å enkelt kunne kjøre filmer fra pcen vil jeg gå til innkjøp av en hdmi til dvi-d kabel, evt adapter og lang nok hdmi til hdmi kabel.

 

Problemet er pris, beste pris jeg fant var under 200kr hos play.com men de sender dessverre ikke til Norge ... :no:

 

I Norge har jeg funnet adapter til 179,- men kabel til minst 500,-

 

Noen tips om hvor jeg kan finne det billigere? evt andre løsninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ganske sikker på at play.com sender til Norge! Har selv bestilt ps3-spill derfra, kanskje det er noe annet med kabler men tviler..

 

Edit: Kom nå på at play.com også selger for private kunder og det kan være derfor den type kabel du har sett på ikke sendes til norge! :)

Endret av Seisi
Lenke til kommentar

er ganske sikker på at play.com sender til Norge! Har selv bestilt ps3-spill derfra, kanskje det er noe annet med kabler men tviler..

 

Edit: Kom nå på at play.com også selger for private kunder og det kan være derfor den type kabel du har sett på ikke sendes til norge! :)

 

Mener det er pga kabler og ps3 spill går for 2 forskjellige ting. Akkurat som det er masse fra amazon og ebay jeg ikke kan bestille fordi dem ikke sender den type vare til Norge. Husker jeg hadde ei liste, men ting som spill, gadgets, klær og film sendes hvertfall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...