Gå til innhold

Ignorerte brukere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, det kan du jo si. Har tenkt på det selv.

 

Men jeg har ignorert brukere fordi de er veldig useriøse og har vært en plage å lese innlegg etter innlegg med bare vås. Selvsagt hadde det vært fint å aldri sett de mer, selv i en tråd som man leser/poster i. Men, det kan faktisk være nyttig i å vite at den brukeren som du har ignorert, har postet i den tråden.

 

F.eks, hvis du har ignorert en bruker fordi du mente at han var støyende, så er det greit å vite at han lager støy i den tråden som du leser/poster i.

 

Og så er det bare å la være å lese innlegget hans. Har vært fristende for meg et par ganger, men har angra hver gang :)

Lenke til kommentar

Uten at jeg vet dette sikkert, så kan det ha noe med sammenhengen i tråden.

Om trådstarter poster ett spørsmål, og en halvtime etter sier "takk for hjelpen!" uten at du ser noe post i mellom vil du antagelig tro at trådstarter er ironisk og klager over at ingen hjelper, mens han i realiteten har fått hjelp av noen du har ignorert.

 

Eller om du blir veldig nyskjerrig på hva den du har ignorert har skrevet, ut fra kommentarene på det senere, er det veldig plagsomt å måtte gå inn på kontrollpanelet, fjerne ignoreringen, gå tilbake til tråden, lese posten, gå tilbake til kontrollpanelet og aktivere ignoreringen igjen. Det er mye lettere å bare trykke på en knapp og få det opp :)

Lenke til kommentar

Det er ihvertfall irriterende når andre brukere quoter en bruker som jeg ignorerer, og da kommer innlegget opp

Slik forumsoftwaren fungerer er det ingen databaselink mellom et sitat og den opprinnelige posten, så det er ingen enkel måte å gjøre det på. Og det ville åpne for nye problemer: Hvis en bruker siterer en ignorert en, er det bare sitatet du ikke vil lese, eller vil du ikke lese vedkommendes svar en gang?

 

Geir :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg har ingen problemer med dagens system. Sitering i ignorert innlegg har jeg ikke sett/ikke lagt merke til og ignorerte brukere bilr pent og pyntelig ignorert, men en liten notis at innlegget ble ignorert.

 

Edit: 2.5.12; Man ser siterte innlegg fra ignorerte brukere. Dette krever programmering og kommer ikke til å bli fikset.

Endret av MRN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...