Gå til innhold

Har ødelagt Halo: Combat Evolved! Hvor kan dette kjøpes?


Javisst

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har nå klart å ødelegge begge platene fra det første Halo-spillet Combat Evolved... I og med at dette er det beste spillet jeg vet om til Xbox, vil jeg gjerne ha tak i ett nytt et... Vet noen om hvordan jeg kan få tak i dette? Vet at man kan laste det ned fra microsoft, men foretrekker å ha platen. Suger at jeg har hele serien utenom den første... :( Har snakket med CDON, men de kunne ikke skaffe det da det var tatt ut av salg... Finner det til PC, men Halo på PC er ikke et alternativ en gang...

 

Håper noen kan hjelpe! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Har nå klart å ødelegge begge platene fra det første Halo-spillet Combat Evolved... I og med at dette er det beste spillet jeg vet om til Xbox, vil jeg gjerne ha tak i ett nytt et... Vet noen om hvordan jeg kan få tak i dette? Vet at man kan laste det ned fra microsoft, men foretrekker å ha platen. Suger at jeg har hele serien utenom den første... :( Har snakket med CDON, men de kunne ikke skaffe det da det var tatt ut av salg... Finner det til PC, men Halo på PC er ikke et alternativ en gang...

 

Håper noen kan hjelpe! :cry:

 

www.ebay.com

 

Eller gå direkte inn her:

 

http://global.ebay.com/search?Query=halo+combat+evolved&Region=0&PageNumber=1&SortBy=1

 

Du får da en drøss med treff og kan kjøpe det svært billig.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har nå klart å ødelegge begge platene fra det første Halo-spillet Combat Evolved... I og med at dette er det beste spillet jeg vet om til Xbox, vil jeg gjerne ha tak i ett nytt et... Vet noen om hvordan jeg kan få tak i dette? Vet at man kan laste det ned fra microsoft, men foretrekker å ha platen. Suger at jeg har hele serien utenom den første... :( Har snakket med CDON, men de kunne ikke skaffe det da det var tatt ut av salg... Finner det til PC, men Halo på PC er ikke et alternativ en gang...

 

Håper noen kan hjelpe! :cry:

 

www.ebay.com

 

Eller gå direkte inn her:

 

http://global.ebay.com/search?Query=halo+combat+evolved&Region=0&PageNumber=1&SortBy=1

 

Du får da en drøss med treff og kan kjøpe det svært billig.

 

Prøvde å bestille på amazon, men fikk bare beskjed om at varen ikke kunne shippes til min adresse? Vil jeg få den samme beskjeden på ebay?

Lenke til kommentar

nei, hvis det står hvor mye shipping koster når du er logget inn så sender de til norge.

noen sender kun til Uk, men mange sender worldwide.

 

husk ebay.co.uk

IKKE .com

 

Har aldri bestilt fra ebay da jeg er svært skeptisk. Hvor stor er sjansen for at jeg blir lurt av selger hvis jeg kjøper? Litt kjipt å betale for varen, og så lurer selger seg unna...

Lenke til kommentar

ebay bruker et karakter system, noe lignende som qxl har.

har selger en dårlig karakter så kjøp hos en annen.

 

skulle du bli lurt så har du jo betalt med paypal som igjen bruker visa/mastercard som har egne garantier mot svindel.

 

edit: skulle du ha litt internet skrekk så få en kompis å kjøpe det til deg?

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

nei, hvis det står hvor mye shipping koster når du er logget inn så sender de til norge.

noen sender kun til Uk, men mange sender worldwide.

 

husk ebay.co.uk

IKKE .com

 

Har aldri bestilt fra ebay da jeg er svært skeptisk. Hvor stor er sjansen for at jeg blir lurt av selger hvis jeg kjøper? Litt kjipt å betale for varen, og så lurer selger seg unna...

 

Så lenge du betaler med Paypal ser jeg ikke helt problemet, hvis du da ikke mottar varen sier du først ifra til selgeren, da vil h*n 90% si ooops, sender ett nytt med en gang/eller gir pengene tilbake, eventuellt får du ikke svar. Så tar du saken videre til Paypal, som gir deg pengene tilbake og banker opp selgeren. Mer eller mindre slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...