Gå til innhold

Bilder og video av Dells tordenmobil


Anbefalte innlegg

Hvis alle er like skjer det ingen nyskapning og det blir lite konkurranse fordi det er samme hvilken mobil du kjøper. Jf. utviklingen av Ubuntu: Frem til 2004 var det vanskelig for folk flest å komme i gang med et Linux-OS med mindre man hadde det som jobb eller var langt over gjennomsnittlig interessert i datamaskiner. Så kom Ubuntu på banen og revolusjonerte måten å tenke på i GNU/Linux-land. Det poppet opp forskjellige distroer, det kom nye derivativer av Debian/Ubuntu, Red Hat, SuSE etc. Ubuntu vant frem ene og alene fordi det var noe helt annet (ideologisk, i starten var det jo en ren port av Debian og et strøk brunfarge), og det gjorde jobben ved å installere og bruke GNU/Linux mye lettere. Nå er GNU/Linux-mangfoldet større enn noen gang, brukertallet øker og de virkelig store aktørene har fått øynene opp for GNU/Linux.

 

Dette er selvfølgelig ikke direkte overførbart til Android og de ulike (like :p) telefonenes konkurranse, men det viser at så snart noen våger å skille seg ut og gjøre noen radikale endringer (selvfølgelig til det bedre for den gemene hop) vil de andre følge etter med sine egne nyvinninger og diversiteten vil føre til økt interesse for Android og de ulike aktørenes design, både av telefonen og GUI-et.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah! Det er herlig å være fornuftig og kritisk!

 

Feil feil feil, du skal vise til at det faktisk finnes androidmobiler av metall, f'eks legend,

som har et helt greit design om du ser bort ifra at den er bøyd på midten og derfor er umulig å ha i lomma.

 

Jeg tviler på at vi er på samme side.

Lenke til kommentar

Ah! Det er herlig å være fornuftig og kritisk!

 

Feil feil feil, du skal vise til at det faktisk finnes androidmobiler av metall, f'eks legend,

som har et helt greit design om du ser bort ifra at den er bøyd på midten og derfor er umulig å ha i lomma.

Har du virkelig prøvd å ha en legend i lommen?

 

Eneste grunnen til at du kan syns den er umulig å ha i lomma, er hvis du har ekstremt trange bukse.

 

Jeg har selv en Hero, som har en mye større bøy enn legend, og jeg har aldri hatt noe problem å ha den i lommen.

Endret av Blueone
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...