Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Hei, har vært uten nett og driver å laster ned GW2 nå på et litt treigt nett, så tenkte jeg kunne spørre om hva for en profesion som hadde passet for meg, med min tidligere mmorpg bakgrunn.

Har spilt feral/resto druid på WoW siden starten av BC, med noen små og store pauser innimellom, samt en sorcerer på Aion. Jeg syntes alle de tre forsjelige måtene å spille på var utrolig gøy i hver sin forstand.

Noen som har noen tips til hva som kansje kunne passet for meg?

Eventuelt noen tips om gode profesions, eller de som man bør holde seg unna?

Kan du ikke bare prøve alle proffs? Gjør tutorialen og trykk H > PvP tabben og gå til Mists. Der blir du lvlet opp til 80 og kan teste alle abilities/våpen og traits.

Awsome, viste ikke at det var mulig. Takker så mye for godr svar! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor får man kjøpt GW2 digitalt? Utsolgt på hjemmesida dems

De har stanset salget fra hjemmesiden. Får kjøpt det fra andre steder dog.

 

>>Ensuring the best possible play experience for our fans is our highest priority. We’ve said before that we would be willing to temporarily disable first-party digital sales if we felt our high player concurrency may compromise player experiences. We have now reached that point.

 

>>Effective immediately we have disabled sales via buy.guildwars2.com. To be clear, box and digital sales are still available via our retail partners. We are tracking our concurrency closely while expanding our infrastructure. We’ll re-enable first-party digital sales as soon as we feel that we can do so safely. ~RB2

Lenke til kommentar

Flott at ArenaNet følger med, men føler ting ikke har blitt gjort helt riktig med tanke på bugs/exploits. Kripp virker som en type som har røyka et eller annet(ser slik ut hvertfall:P) men det han sier og snakker om her: http://www.youtube.com/watch?v=OMTmBrwmjf0

Fikk meg til å heve et øyebryn eller to, tar det hele med en klype salt, men om det er slik det skjedde så syns jeg det er en smule dårlig gjort av ArenaNet. Annonsere at en konto er terminated på reddit, og ikke via mail/support først, og gå fra 72 timers suspensjon til perm ban helt uten videre? Er noe som ikke stemmer helt føler jeg.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Hvor får man kjøpt GW2 digitalt? Utsolgt på hjemmesida dems

De har stanset salget fra hjemmesiden. Får kjøpt det fra andre steder dog.

 

>>Ensuring the best possible play experience for our fans is our highest priority. We've said before that we would be willing to temporarily disable first-party digital sales if we felt our high player concurrency may compromise player experiences. We have now reached that point.

 

>>Effective immediately we have disabled sales via buy.guildwars2.com. To be clear, box and digital sales are still available via our retail partners. We are tracking our concurrency closely while expanding our infrastructure. We'll re-enable first-party digital sales as soon as we feel that we can do so safely. ~RB2

 

Sier jo litt om hvordan det går med salget. Jeg tipper at den store pågangen er også grunnen at trading er nede.

Lenke til kommentar

fikk meg til å heve et øyebryn eller to, tar det hele med en klype salt, men om det er slik det skjedde så syns jeg det er en smule dårlig gjort av ArenaNet. Annonsere at en konto er terminated på reddit, og ikke via mail/support først, og gå fra 72 timers suspensjon til perm ban helt uten videre? Er noe som ikke stemmer helt føler jeg.

 

Han har røyka noe skikkelig heftige greier. Exploits er ALDRI ok. Exploiter du så fortjener du ban.

 

Edit: Han har vist fram en exploit slik at andre kan gjøre den men forstår ikke en perma ban? Han må være stoned.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

fikk meg til å heve et øyebryn eller to, tar det hele med en klype salt, men om det er slik det skjedde så syns jeg det er en smule dårlig gjort av ArenaNet. Annonsere at en konto er terminated på reddit, og ikke via mail/support først, og gå fra 72 timers suspensjon til perm ban helt uten videre? Er noe som ikke stemmer helt føler jeg.

 

Han har røyka noe skikkelig heftige greier. Exploits er ALDRI ok. Exploiter du så fortjener du ban.

 

Nei, men hva er exploiten i det han gjorde? Han kjøpte chilli peppers for karma og solgte det for gold? Vil det da si at alt som craftes ved hjep av karma, om du selger slikt for gold er det en exploit? Eller var det bare rett og slett at han tjente så "sabla mye" på det? Og hvorfor forandret de suspend/ban årsak fra "advertising exploit 72 hours" til "perm banned for exploting"?

Lenke til kommentar

Han tjente totalt 8 gull over 30min, er en minor clever use of game mechanics. Permban, not so much.

 

Ikke bare gjorde han det, men han delte dette via livestream/video slik at flere hundre/tusen gjorde nøyaktig det samme.

 

Exploits skal rapporterer til utvikler, ikke spres som brann i tørt gress.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

fikk meg til å heve et øyebryn eller to, tar det hele med en klype salt, men om det er slik det skjedde så syns jeg det er en smule dårlig gjort av ArenaNet. Annonsere at en konto er terminated på reddit, og ikke via mail/support først, og gå fra 72 timers suspensjon til perm ban helt uten videre? Er noe som ikke stemmer helt føler jeg.

 

Han har røyka noe skikkelig heftige greier. Exploits er ALDRI ok. Exploiter du så fortjener du ban.

 

Nei, men hva er exploiten i det han gjorde? Han kjøpte chilli peppers for karma og solgte det for gold? Vil det da si at alt som craftes ved hjep av karma, om du selger slikt for gold er det en exploit? Eller var det bare rett og slett at han tjente så "sabla mye" på det? Og hvorfor forandret de suspend/ban årsak fra "advertising exploit 72 hours" til "perm banned for exploting"?

Etter det jeg har hørt så gikk det til permanent ban etter å ha truet familien til en gm, vil nå selv si at han tar seg selv veldig høytidelig.

Sjekket ut streamen hans på twitch å han er ikke den greieste spilleren i verden, klagde selvfølgelig over bannen som jeg kan være enig i men så begynner han med å si "å vil de ikke at folk skal streame spillet å gi dem gratis publisitet", måten han snakket på fikk det til å høres ut som at det ville ha vært tomt på serverne uten han, han fikk jo også fansen sin til å spamme guild wars folket med free kripp osv, merkelig nok så starter han en chargeback og sitter med en ny konto litt senere, regner med at det blir satt en stopper for med tanke på at de visstnok følger med på folk som streamer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

fikk meg til å heve et øyebryn eller to, tar det hele med en klype salt, men om det er slik det skjedde så syns jeg det er en smule dårlig gjort av ArenaNet. Annonsere at en konto er terminated på reddit, og ikke via mail/support først, og gå fra 72 timers suspensjon til perm ban helt uten videre? Er noe som ikke stemmer helt føler jeg.

 

Han har røyka noe skikkelig heftige greier. Exploits er ALDRI ok. Exploiter du så fortjener du ban.

 

Nei, men hva er exploiten i det han gjorde? Han kjøpte chilli peppers for karma og solgte det for gold? Vil det da si at alt som craftes ved hjep av karma, om du selger slikt for gold er det en exploit? Eller var det bare rett og slett at han tjente så "sabla mye" på det? Og hvorfor forandret de suspend/ban årsak fra "advertising exploit 72 hours" til "perm banned for exploting"?

Etter det jeg har hørt så gikk det til permanent ban etter å ha truet familien til en gm, vil nå selv si at han tar seg selv veldig høytidelig.

Sjekket ut streamen hans på twitch å han er ikke den greieste spilleren i verden, klagde selvfølgelig over bannen som jeg kan være enig i men så begynner han med å si "å vil de ikke at folk skal streame spillet å gi dem gratis publisitet", måten han snakket på fikk det til å høres ut som at det ville ha vært tomt på serverne uten han, han fikk jo også fansen sin til å spamme guild wars folket med free kripp osv, merkelig nok så starter han en chargeback og sitter med en ny konto litt senere, regner med at det blir satt en stopper for med tanke på at de visstnok følger med på folk som streamer.

 

Vel om dette stemmer så er jeg enig med deg, gå så langt som å true, da fortjener han perm ban.

 

Uansett, kom over denne på reddit:

slik jeg ser det så er det å utnytte en feil/bug en exploit, men ta denne guiden til cooking som blir nevnt i tråden der, er det da regnet som en exploit? For jeg må ærlig innrømme at ikke alt kan være like lett å se til tider, og føler ting er litt mer uklart i Guild Wars 2 enn andre online spill jeg har vært borti. Har vel aldri vært et spill som det har vært så mye snakk om exploits og ban den første uka etter release.
Lenke til kommentar

Flott at ArenaNet følger med, men føler ting ikke har blitt gjort helt riktig med tanke på bugs/exploits. Kripp virker som en type som har røyka et eller annet(ser slik ut hvertfall:P) men det han sier og snakker om her:

Fikk meg til å heve et øyebryn eller to, tar det hele med en klype salt, men om det er slik det skjedde så syns jeg det er en smule dårlig gjort av ArenaNet. Annonsere at en konto er terminated på reddit, og ikke via mail/support først, og gå fra 72 timers suspensjon til perm ban helt uten videre? Er noe som ikke stemmer helt føler jeg.

 

Er retarded av Anet hvis de banner folk som kjøpte items av en vendor, tho de som upgrade etc og exploited med vilje fortjener ban. Kripp er også en faggot, han har en kompis som DoSer andre streamers og det endte med mange av de at de måtte bytte ISP og slutte å bruke Skype(enkelt å hente IPs) siden han ødela for de. Dette satt de å lolla over på livestream. De kan ha seg tilbake til Diablo 3 :)

Endret av eleNef
Lenke til kommentar

Måten ArenaNet har håndtert hele denne situasjonen er jeg igrunn utrolig skuffet over. Mange av de som ble bannet permanent fortjente det nok, men en god del av de fortjente det nok ikke.

 

Det er ganske åpenbart hvorfor ANet har gått tilbake på perma-ban i dette tilfellet og det vil jeg si er på grunn av at NC Soft sin juridiske avdeling har satt ned foten og sagt at dette må de fikse. Måten dette skjedde på åpner for store søksmål som de kunne ha tapt noe så grådig. De kunne blitt dømt for svindel for eksempel, noe som ville ruinert de både økonomisk og rykte. Jeg fatter virkelig ikke at noen kan tro at dette var en "hemmelig plan" hvor de tenkte at de skulle perma banne mange for å skremme de for deretter å gå tilbake på den, det er åpenbart gjort av juridiske grunner.

 

Når en person i USA kan vinne en sak mot McDonalds for at de brant seg på kaffen, så kunne flere hundre søksmål lett satt en støkk i ANet eller total ruinert hele firmaet.

 

PS: Denne "Kripp" personen fremstår som en idiot.

Endret av xxTJxx
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...