Gå til innhold

Russ 2011 - Den store tråden


Heyhooo

Anbefalte innlegg

Fikk mitt i posten idag, hadde glemt hele greia jeg, så ble litt overrasket når jeg fikk det. :p

Ah, bra, da får nok jeg den snart også :)

 

Betalte russelappen på fredag, men status er fremdeles "ikke betalt". Tok det tid for dere å få betalinga registrert på russelappen.no? Håper ikke det har fucka seg.

Ja, for meg tok det maaange uker, men det var vel fordi jeg betalte via russedress. Vet ikke hvordan det er om du betaler rett på siden der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal bare på helgetreffene, så sparer litt der. Har mattprøve 11. mai nemlig, johoo!

 

Matteprøve eller mattetentamen? Du sitter ikke å regner algebra i russetiden for en prøve :)

 

Er litt mer avansert enn algebra, men er vippeprøve etter mattetentamen. Kommer vel ikke til å regne matte hele dagen, men skal i alle fall ikke vippe ned på grunn av den, heh.

 

Badet i stad, btw. 0 grader, snøvær og is på fjorden. Var faktisk litt...deilig :)

Lenke til kommentar

Er det noen her fra Trondheim som tenker seg til tryvann den 13.Mai? Lurer på om da vedkommende har lyst på en passasjer/medfester =p Ingen fra skolen min som gidder å dra til tryvann, koste tydeligvis for mye, men jeg gidder virkelig ikke å bruke hele russetiden min her hvor jeg bor (rene ødemarka..), og vil definitivt ikke gå glipp av tryvann! :new_woot: Ville derfor vært konge hvis jeg kunne ha slengt meg med noen andre som skal ned dit. :innocent:

Endret av DeiligKake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...