Gå til innhold

Russ 2011 - Den store tråden

Heyhooo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel fordi det kun er ROK som er den offisielle siden. Alle andre er bedrifter laget av folk som ikke skjønner at russetida er over for dem enda, og de ønsker bare å tyne så mye penger ut av russen som overhodet mulig.

Jeg har et ferdig russekort, men har ikke betalt enda. Får jeg likevel dette russekortet når jeg bestiller?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meh, van. Man får ikke til ordentlig partystemning inne i en bil.

Bullshit! Jeg er ikke interesert i å invistere tusenvis av kroner på en buss jeg tilbringer under en måned i! Da er van løsningen veldig fin!

Skrevet (endret)

Med tanke på at det kun er en gang i livet vi får muligheten til å feste så jævlig, vil jeg gjøre maksimalt ut av det. vi har en egenandel på [fant ut at det var konfidensielt].

Edit: Driti meg ut.

Endret av Olum
Skrevet

Glad jeg bare skal bruke 5-600kr på russeklær jeg. Trenger ikke buss eller bil bare tull.

brukte 250 eller 300 på grunnpakken - var mer enn nok : D

Trenger ikke mer :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg brukte 1500 kroner, men det var fordi jeg likte noen av klærne der, pluss at jeg ville ha den flaggbagen. :p

Men jeg har ikke tenkt meg på no russetreff eller russebil da, så jeg føler ikke at jeg waster mye penger på russetida akkurat...foreløbig ihvertfall.

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Bilen vår hyller en musiker, samtidig som det passer til bilen vår :) Billig lykke heter den, etter en låt av Jokke :)

Så dere kan jo også hylle en artist elns.

Skrevet

Meh, van. Man får ikke til ordentlig partystemning inne i en bil.

Haha, swing and miss.

Skal love deg vi hadde like mye stemning som flere av russebussene på Lillehammer i fjor ;)

Noen pics:

29657_398954877840_595187840_3837295_92375_n.jpg

29657_398954897840_595187840_3837297_428214_n.jpg

29657_398954912840_595187840_3837299_6566948_n.jpg

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Ene karen på bussen vår jobber på Lefdal, så han fikser oss elektro til innkjøpspris. At dere fikk det billig er jo litt rart, Expert må jo ha tapt på at dere fikk det så billig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...