Gå til innhold

bmunds minecraft survival server


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg også er også utrolig hypp på det.

 

men pingtest.net viser at de ikke kan måle package tapet mitt engang og om de kan vise det så havner det bestandig på 88%

 

Tror ISP suger okse t%¤S her:(

 

vil jo gjerne det skal funke fett om jeg skal gidde å ha serveren oppe.

 

er liksom ikke noe vits om det bare skal være lag hele tiden

Lenke til kommentar

finner ikke noe ut av det desverre, etter en time+ med testing.

 

det verste av alt er at det virker som om det begynte å lagge kun når svelemoe logga på og ordnet seg på under 1 min etter han logga seg av.

underlige greier.

setter på greia når jeg står opp i morgen (som sikkert ikke blir så sent siden jeg jobbet til nesten 01:00) så får vi se da hva som skjer.

Lenke til kommentar

jaha? lei folk som stjeler? :p

 

Må si noen av folkene på hardwork serveren skulle blitt kastet ut... de gjør jo ikke annet en å vente på at man skal gå ut for å drepe deg, og true de svakere i spillet... og de fokuserer ingen ting på å skaffe egne ressurser bare stjele fra andre..

 

Ble heller ikke bedre etter at spawn ble flyttet nærmere oss... og tror nok det var en dårlig ide å lage den gangen mellom husene så langt bort til spawn.. Det er alt for mye tvilsom aktivitet rundt oss... er alltid noen på taket ditt og jeg har allerede måttet reparer huset 2 ganger i dag...

Endret av vesleengen
Lenke til kommentar

jaha? lei folk som stjeler? :p

 

Må si noen av folkene på hardwork serveren skulle blitt kastet ut... de gjør jo ikke annet en å vente på at man skal gå ut for å drepe deg, og true de svakere i spillet... og de fokuserer ingen ting på å skaffe egne ressurser bare stjele fra andre..

 

Ble heller ikke bedre etter at spawn ble flyttet nærmere oss... og tror nok det var en dårlig ide å lage den gangen mellom husene så langt bort til spawn.. Det er alt for mye tvilsom aktivitet rundt oss... er alltid noen på taket ditt og jeg har allerede måttet reparer huset 2 ganger i dag...

 

Nå blir det store forandringer på survival serveren og dem blir allerede slått inn i morgen. Bmund har allerede fått litt informasjon, men den blir ikke offentliggjort før i morgen. Håper dette blir en forandring som blir bedre for alle.

 

Edit: litt feil tråd og diskutere det i :whistle:

Endret av Tj-nome
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...