Gå til innhold

Kamptråd - Young Boys vs Tottenham

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, 2-0. For et mål da.

Men helt vanvittig at Huddlestone ikke spiller. Man ser hvor svak Palacios er. Dawson er faen meg treig også. Dette er katastrofe.

Skrevet

Ser du på kampen da Le Prof? Young Boys er gode. De slo også ut Fenerbahce som nå spiller Europa League fordi de undervunderte de..

Skrevet

Ser du på kampen da Le Prof? Young Boys er gode. De slo også ut Fenerbahce som nå spiller Europa League fordi de undervunderte de..

Gjør ikke det, dessverre. Sitter på VGlive og storkoser meg! :)

Skrevet

Jeg tenker vi tar en vits mens vi venter på neste mål:

I went to White Hart Lane yesterday, and noticed how green and lovely their pitch was. So i summoned over the groundsman and asked him what his secret was, his reply was:

“Well i do nothing, just every Saturday afternoon we put £100m worth of sh-t over the pitch and it works wonders”

:!:

Skrevet

Kanskje de spiller så dårlig fordi det er kunstgress... husker Utd var veldig dårlige på kunstgress i fjor mot Mosvka eller noe.

Seriøst, fuck me, 3-0.

Skrevet (endret)

HAHAHAHAHAHA!!!! :!: :!:

Edit: Når jeg tenker meg om hadde jeg klikket om noen oppførte seg slik i Arsenal-tråden. Beklager!

Endret av Le Professeur
Skrevet (endret)

Le Prof, slike innlegg hører vel ikke hjemme her? Ta det i Highbury-tråden.

Tror virkelig dette er pga. kunstgresset da, men fortsatt svaakt.

Endret av tc47
Skrevet

Har alltid ment at Tottenham er en skam for England :tease:

Må være ganske kjipt å kjempe så lenge og hardt og fortjent få den fjerdeplassen, får så å bli slaktet før turneringen har startet. Føler faktisk litt med dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...