Gå til innhold

Er lego for barnslig


Cbeng

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei. uten tvil. ikke for barnslig! ikke på noen måte! Det er gøy! :)

 

"man slutter ikke å leke fordi man blir gammel; man blir gammel fordi man slutter å leke"

 

kloke ord.

 

--

btw, jeg liker godt å bygge byer eller litt utfordrende ting når jeg kjeder meg, bare for å beundre hva jeg har gjort etterpå :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

takk, for svar, men finnes det normale voksne som er gift o.s.v som leker med lego, altså lager stemmer o.s.v ?

 

også mener jeg om det er barnslig ogl leke med sånne byggesett foreksempel lego agents ?, jeg har noen sett, vil leke men tør ikke, er redd for mobbing xD

Lenke til kommentar

Ja, det er nok heller ikke så unormalt som man skulle tro som 14-åring.

 

Men det kan godt være at noen av vennene dine vil synes det er barnslig, også det er normalt.

 

Det sies at:

 

Man ikke er voksen før man kan være barnslig uten å skjemmes.

 

og

Blir man bare som barn i sinn vil nok gleden slippe inn :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

takk, for svar, men finnes det normale voksne som er gift o.s.v som leker med lego, altså lager stemmer o.s.v ?

 

også mener jeg om det er barnslig ogl leke med sånne byggesett foreksempel lego agents ?, jeg har noen sett, vil leke men tør ikke, er redd for mobbing xD

Jeg vil anta at nesten enhver voksen mann som har sønn(er) i lego-alderen gjør det. Jeg gleder meg i hvertfall til jeg får barn og kan leke med lego ;)

Lenke til kommentar

Hei, jeg er en gutt på 13 snart 14 år som spiller xbox360 for det meste men lysta til og leke med lego har kommet.

Synes dere det e for barnslig for en gutt som meg og leke med lego, da mener jeg bygge modeler og så "skuespille med dem" når bør man slutte?

 

Jeg er 14. Bygging av modeller, byer osv. er ekstremt morsomt, etter min mening. Å skuespille med dem er litt for barnslig etter mitt syn.

Lenke til kommentar

Hei, jeg er en gutt på 13 snart 14 år som spiller xbox360 for det meste men lysta til og leke med lego har kommet.

Synes dere det e for barnslig for en gutt som meg og leke med lego, da mener jeg bygge modeler og så "skuespille med dem" når bør man slutte?

 

Jeg er 14. Bygging av modeller, byer osv. er ekstremt morsomt, etter min mening. Å skuespille med dem er litt for barnslig etter mitt syn.

ok, takk ;) men foreksempel synes du det er barnslig og bygge lego agents? jeg liker akkurat det p.g.a alle funskjoner og skjulte ting ;)

 

men jeg har bare en trang til og "skuespille med de" xD

Lenke til kommentar

kanskje mer å skuespille med det.. men likevel ikke barnslig.. som jeg og andre har sagt, oppsummert, lek -ellers blir du voksen.

 

fortsett med det om du liker det! ikke bry deg om hva "vennene" dine syns..

 

og med "venner" mener jeg de som mobber deg for noe du liker.. ergo ikke venner. mark my words

 

 

edit: la til visdom ;)

Endret av diskutant
Lenke til kommentar

Hei, jeg er en gutt på 13 snart 14 år som spiller xbox360 for det meste men lysta til og leke med lego har kommet.

Synes dere det e for barnslig for en gutt som meg og leke med lego, da mener jeg bygge modeler og så "skuespille med dem" når bør man slutte?

 

Jeg er 14. Bygging av modeller, byer osv. er ekstremt morsomt, etter min mening. Å skuespille med dem er litt for barnslig etter mitt syn.

ok, takk ;) men foreksempel synes du det er barnslig og bygge lego agents? jeg liker akkurat det p.g.a alle funskjoner og skjulte ting ;)

 

men jeg har bare en trang til og "skuespille med de" xD

 

Du er såpass gammel at jeg vil anbefale techno lego. Det er ikke bare mye morsommere når du er ferdig, men krever også mere av deg selv for å bygge. Når du er ferdig, vil du bare lage mere.

Lenke til kommentar

Hei, jeg er en gutt på 13 snart 14 år som spiller xbox360 for det meste men lysta til og leke med lego har kommet.

Synes dere det e for barnslig for en gutt som meg og leke med lego, da mener jeg bygge modeler og så "skuespille med dem" når bør man slutte?

 

Jeg er 14. Bygging av modeller, byer osv. er ekstremt morsomt, etter min mening. Å skuespille med dem er litt for barnslig etter mitt syn.

ok, takk ;) men foreksempel synes du det er barnslig og bygge lego agents? jeg liker akkurat det p.g.a alle funskjoner og skjulte ting ;)

 

men jeg har bare en trang til og "skuespille med de" xD

 

Du er såpass gammel at jeg vil anbefale techno lego. Det er ikke bare mye morsommere når du er ferdig, men krever også mere av deg selv for å bygge. Når du er ferdig, vil du bare lage mere.

Vet, elsker avansert lego som tar litt tid, men har ikke bygget så mye i barndommen er ikke så god, har så å si nesten ingen lego som er sortert, men bare blandet med andre ting, bare et lego agent sett.

 

Synes dere det er barnslig og leke med techo da ?

sorry for at jeg spør, men verden er så forandret nå, man blir fort utenfor nå, og lettere mobbet :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man blir aldri for gammel for lego. Enkelt og greit. Jeg er over 30 og de fleste (menn) jeg kjenner syns at lego er flotte greier. Man leker naturligvis vanligvis ikke med det på egenhånd, men enhver anledning man har til å leke med lego sammen med et barn utnyttes til det fulle.

 

Q. E. D.

Lenke til kommentar

takk, for svar, men finnes det normale voksne som er gift o.s.v som leker med lego, altså lager stemmer o.s.v ?

 

også mener jeg om det er barnslig ogl leke med sånne byggesett foreksempel lego agents ?, jeg har noen sett, vil leke men tør ikke, er redd for mobbing xD

Du finner nok ikke mange normale voksne som sitter alene på rommet og lager stemmer og slikt, men når sjansen byr seg til å leke litt med barna så er det veldig mange som ikke er vanskelige å be :)

 

Men, ja, det er barnslig, det er mye annet også, faktisk det meste som er morro er barnslig.

Jeg er veldig glad for at jeg kan være barnslig :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...