Gå til innhold

Den store "Hvor får jeg tak i iPhone 4"-tråden


Ideal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ringte Apple bare for å bekrefte at den blir sendt i morgen, og det stemte. Den var lagt til kjøring i kveld eller i morgen tidlig :)

 

Fikk mail om at telefonen er sendt!

 

Estimert leveringsdato: 24.aug!

Fikk denne mailen i kveld (kl 20:30):

Your order was shipped on 19.08.2010. Your Delivery Reference Number is xxxx

We expect your order to be delivered to your shipping address on or before 24.08.2010.

 

Yay!

:thumbup:

Lenke til kommentar

16gig aunmar?

 

32gig her... :D

 

We are pleased to send you this dispatch regarding your Apple Store order ----------

 

Your order was shipped on 19.08.2010. Your Delivery Reference Number is ----------

We expect your order to be delivered to your shipping address on or before 25.08.2010.

 

Deliveries are made Monday-Friday, 9 a.m -5 p.m. Please allow 3-4 days to receive your Invoice.

Please note, your Invoice will be sent to you by e-mail and is not included with your delivery.

 

Wooohooo!

Lenke til kommentar

Merkelig, fikk samme mailen med samme shipping date kl 21 i kveld og der sto det on or before 25.08.2010; boohoo er min i andre shipping eller noe? Merkelig at det er forskjellige estimert leveringsdato når den blir sendt samme dag til samme land. Oh well. Kan ikke klag så mye heller. :p

 

Sorry for feil tråd posting.

Lenke til kommentar

Merkelig, fikk samme mailen med samme shipping date kl 21 i kveld og der sto det on or before 25.08.2010; boohoo er min i andre shipping eller noe? Merkelig at det er forskjellige estimert leveringsdato når den blir sendt samme dag til samme land. Oh well. Kan ikke klag så mye heller. :p

 

Sorry for feil tråd posting.

Kan det ha noe å si hvor i landet den sendes til? Min skal sendes til Oslo.

Lenke til kommentar

Fra Apple? Daaamn nice! Bestilte du før 10 AM GMT på 30. juli?

 

 

16 eller 32 GB?

 

 

Har ikke fått noen dispatch mail, tror nok ikke min blir sendt før i morgen dessverre... 32GB her. Var det 32GB på deg og, Cyclops?

 

Bestille den 30.juli (Dog litt før "alle andre", da jeg bestillte telefonen via apple's education nettbutikk som la ut den et par timer før den offisielle siden)

 

Telefonen er en 32gb.

 

Ser forresten at forventet ankomstdato er blitt endret til 20.aug...

Virker litt rart, siden den ble sendt den 19.aug.

Tror nok de kommer til å forskyve leveringsdatoen.

Endret av Cyclops
Lenke til kommentar

Jepp.. va litte seint ute:P før man bestemte seg å prøve iphone (første iphone jeg får nu) ellers bare hatt x- antall SE opp over åran og en htc touch pro.. som jeg hata etter kort tid:) bestillte 9 aug...

 

Glede meg som en unge nu.. klare ikke vente lenger. hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...