Gå til innhold

Den store "Hvor får jeg tak i iPhone 4"-tråden


Ideal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, diskusjonen er om disse 49,- kommer i tillegg til den faste månedsprisen på 175,-, eller om det de første 12 månedene kun blir 175,-.

 

Vurderer selv phone m/ mobilsurf. Mobilen er 600 kr billigere, og månedsprisen er 100 kr dyrere, så man kan si man får 500 MB i måneden for 50 kr,- pluss bruken av ringeminutter og SMS. Ringer man lite og sender lite SMS er nok dette en bra deal! Men hvis 100-200MB er nok og man ringer og sender en del SMS blir Onecall billigere...

Lenke til kommentar

Hvilket annet abbonement tenkte du å bruke? Har ikke phone greie priser?

 

edit: Det står '*Min. fakt etter 12 mnd 49kr''

Det står:

 

djuice phone

Månedspris 75,-/175,-

Oppstart per samtale 0,89

Minuttpris 0,45

SMS 0,45

SMS til andre djuice-kunder 0,-1

MMS 1,99

Papirfaktura/eFaktura 35,-/0,-

Data (makspris pr dag) 10,-2

Kundeservice per samtale 25,-

MobilSvar oppstart/per min 0,-

Etableringsavgift 0,-

Minimumsfakturering 49,- per måned

1) Send FRIENDS til 1999 for å få tjenesten

2) Kr 12,50 per MB

djuice phone kan ikke kombineres med Telenors FriFamilie

 

Hadde tenkt til å benytte OneCall eller Ludo.

Lenke til kommentar

Sindrejibb har rett. Står at 49kr kommer etter 12 mnd. Bestilte selv 32gb med djuice phone + mobilsurf nettopp :dribble:

 

Har du link til der det står at de kr 49 kommer etter 12 mnd binding? Blir kjipt å måtte betale kr 224 i måneden. Selgeren på Elkjøp sa ikke noe om dette, og etter et par beregninger hevdet han at totalprisen ville komme på kr 4800 med 12 binding. Lurer på om jeg kan klage?

Lenke til kommentar

Men vet noen prisene hos de forskjellige butikkene?

 

Expert, Elkjøp, Spaceworld?

 

Expert skal, som tidligere nevnt, ha 1500 kr mer enn nettbutikkene (32GB med djuicephone kosta 4800/4900). Elkjøp skal ha 3-400 kr mer. Spaceworld kan du utelukke, i og med at de får inn svært få enheter om gangen.

Lenke til kommentar

Står på venteliste på Spaceworld, så er ikke noe å utelukke det. Trodde ikke Expert var så dyrt! iPhone 32GB med Telenor Superpluss kostet totalt 5500,- etter 1 år i følge en selger på Expert, altså 2-300 kroner dyrere enn da Superpluss ble solgt hos Telenor. Men muligens var jeg bare heldig med selgeren, for den skal vel egentlig ikke selges med Superpluss...

Lenke til kommentar

Fikk vite priser med djuice på Expert i dag.

 

16GB

Djuice phone: 2790,-

Djuice explore: 990,-

 

32GB

Djuice phone: 3790,-

Djuice explore: 1790,-

 

Altså er det samme pris som på nettbutikken til djuice med explore, mens med phone-abonnement legger de på 500 kr. Ser ut til at det er ganske gunstig å gå for explore, inkluderer 500 MB data.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...