Gå til innhold

Den store "Hvor får jeg tak i iPhone 4"-tråden


Ideal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, stilte meg på venteliste på elkjøp express, og ble oppringt ganske fort, men syntes prisene der er vel dyre så har ikke kjøpt....

 

16gb eller 32gb? Det virker som om de fleste stedene kun får inn 16 gb :( Vet du hva totalprisen på det rimeligste alternativet var?

 

Betalte faktisk 3300 for en 16GB med Frihet abo. på Elkjøp Express. Ville vel spart ca. 400 på å kjøpe på nett, men da hadde jeg fått en veldig lang ventetid.

Vet du om de tilbyr djuice abonnement på elkjøp express? Det er jo Telenor det også.

Lenke til kommentar

Vi har Djuice ja. Vi selger iPhone 4 med surfprat abo, "vanlige" telenor abo, Djuice phone og Explore og også Telenor bedrift og bedrift proff. Forøvrig selger vi også iPhone med Netcom.

 

Får inn nye partier med iPhone både i Karl Johans gate og i Bogstadveien. Det er reservasjonslister, men det går ganske kjapt unna. I Bogstadveien har vi ofte fått en god del telefoner om gangen :)

Lenke til kommentar

Vi har Djuice ja. Vi selger iPhone 4 med surfprat abo, "vanlige" telenor abo, Djuice phone og Explore og også Telenor bedrift og bedrift proff. Forøvrig selger vi også iPhone med Netcom.

 

Får inn nye partier med iPhone både i Karl Johans gate og i Bogstadveien. Det er reservasjonslister, men det går ganske kjapt unna. I Bogstadveien har vi ofte fått en god del telefoner om gangen :)

 

Får dere inn 32gb? Er prisen den samme som på nettsidene til operatørene, eller er det små avvik?

Lenke til kommentar

Vi har Djuice ja. Vi selger iPhone 4 med surfprat abo, "vanlige" telenor abo, Djuice phone og Explore og også Telenor bedrift og bedrift proff. Forøvrig selger vi også iPhone med Netcom.

 

Får inn nye partier med iPhone både i Karl Johans gate og i Bogstadveien. Det er reservasjonslister, men det går ganske kjapt unna. I Bogstadveien har vi ofte fått en god del telefoner om gangen :)

 

Hvor mye koster 16 GB med Djuice phone eller explore?

Lenke til kommentar

Vil du fortelle + og - med amerikansk iphone? Jeg skal til new york i slutten av august :D

 

Min er fra Canada! Ikke USA. Så lenge du kjøper ulåst/UNLOCKED, så er det helt problemfritt!

Faktisk bare fordel i forhold til å kjøpe en norsk låst til Telenor f ex.

Eneste er at man har jo bedre forbrukerrettigheter i Norge. F ex 3 års reklamasjonstid.

Jeg må jo til Canada for å reklamere ;)

 

 

Du kan eventuelt kjøpe deg Apple Care, som gir deg to års internasjonal garanti fra Apple.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...