Gå til innhold

Rekefjøla-diskusjon og planlegging frem til TG-tråd. Frist for deltagelse 1. Januar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følte at jeg hjalp litt lite til, men jeg var hvertfall en av de som satt opp hyllene fra der Wannabee satt til der Camping Carl satt. Følte at jeg var i veien når jeg ville hjelpe til andre steder. Siden jeg ikke viste hvordan man satt dem opp, og fordi mange andre var der.

 

EDIT: Må føye til at det er digg med en slik rumpespyler på dass som vi har her hjemme. Er bare å drite, spyle og tørke bort vannet :D

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det kos med hylle på TG når du ikke løfter en finger engang, det er som å si at det er helt nydelig å drite når det alltid er noen som tørker deg i ræva !

Hjalp faen meg til, din nabb. Og når jeg spurte om det var noe mere som skulle gjøres, fikk jeg beskjed om at det ikke var det. Bare å sette meg i mer arbeid neste år. :love:

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det kos med hylle på TG når du ikke løfter en finger engang, det er som å si at det er helt nydelig å drite når det alltid er noen som tørker deg i ræva !

Hjalp faen meg til, din nabb. Og når jeg spurte om det var noe mere som skulle gjøres, fikk jeg beskjed om at det ikke var det. Bare å sette meg i mer arbeid neste år. :love:

Neste år er ikke planlagt engang, men skal huske på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Følte at jeg hjalp litt lite til, men jeg var hvertfall en av de som satt opp hyllene fra der Wannabee satt til der Camping Carl satt. Følte at jeg var i veien når jeg ville hjelpe til andre steder. Siden jeg ikke viste hvordan man satt dem opp, og fordi mange andre var der.

 

Følte det ble litt sånn ja. Jeg gikk rundt og var sur på alt og alle for at de ikke hjalp til. Når jeg selv visste at det kanskje ikke var så rart når jeg ikke hadde forklart hvordan på forhånd. Greia var at vi måtte foreta noen endringer to-tre dager i forveien som gjorde alt mye vanskeligere.

 

Men: Ikke lenge til TG 2012 nå!

Lenke til kommentar

Jeg glemte forresten den hyllen jeg sa jeg skulle ta med hjem, skrudde dere den ned og tok den med? :]] Da kan Jonas være i besittelse av den til neste år ¨^

Nop, den ble ikke tatt med. Jeg og EN annen ble igjen for å ta de siste 6-7 hyllene og hadde ikek gidd eller ork til å ta med den siste som sto montert (altså din). Men du kan få kjøpe en til halv pris hvis du fortsatt vil ha til neste år. :wee:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Følte at jeg hjalp litt lite til, men jeg var hvertfall en av de som satt opp hyllene fra der Wannabee satt til der Camping Carl satt. Følte at jeg var i veien når jeg ville hjelpe til andre steder. Siden jeg ikke viste hvordan man satt dem opp, og fordi mange andre var der.

 

Jeg fant ut at det greieste var å sette seg ned og se på at Martin808 satt opp hylla mi <3

Lenke til kommentar

Hva skjer med oss som betalte for hyller ifjor?

De/dere får hyllene deres. :)

 

Blir vi en del av HW rekka igjen, eller kjører vi solo? :wee:

Neh, vanskelig å si. Hvis vi blir en like stor gruppe som i fjor er det nok lettest at Iceman seater oss. Men det virker som det er en del frafall, så vi får se an. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...