Gå til innhold

Rekefjøla-diskusjon og planlegging frem til TG-tråd. Frist for deltagelse 1. Januar


Anbefalte innlegg

Dette er en diskusjons og planleggings tråd om "rekefjøla" frem til TG2011.

 

Rekefjøla er en gruppe forummedlemer. Startet av undertegnende og Dravde den feite. Vi startet opp til TG2010 da vi var 7 stk. som gikk sammen og lagde en hylle.

 

Vi hadde en blå, lekker hylle i fjor. Workloggen til den kan finnes her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1192115&st=0&p=15006365entry15006365

 

I år er det meget sannsynlig at vi går for en "ivar" hylle fra Ikea. Den hyllen som Team 24 hadde i fjor.

 

Vi vil som i fjor sitte på HW-rekka, mest sannsynlig også rygg i rygg med Team 24. Vi rekruterer gjerne medlemmer til hylla. Hvis noen er interessert er det bare å si ifra i denne tråden eller sende en PM til meg.

 

Edgar har ordnet en blogg til oss. http://edvardfrilseth.com/rekebloggen

Over og ut for denne gang.

 

Interesserte hyllemedlemer for TG 2011:

 

 

 

Hw-rekka:

Meg (Jonas, Nopros)

Edvard (Dravde den feite)

William ( Kaketorsdag) + en venn (tre plasser)

Eirik (Utropstegn) Usikker på om denne skal sitte på HW-rekka sin side eller ovenfor.

Steffen (Sameboe)

Henrik ( husk ikkj forumnick)

Martin (Martin 808)

Fillip (Wizzlee)

Knut (Zoro Sama)

Kenneth (Chef Samebror)

Thomas (Møllers Tran)

Sigurd (Solarix)

 

Ovenfor ”oss”

Jan

Nikolai

Jonas p

Johannes

Martin

Ingunn

Sander

Anders

Haakon

Magnus

Sigmund

 

 

Endret av Nopros
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt lyst å dra i mange år nå, men har aldri tatt initativet til å dra. Kanskje jeg joiner denne gangen. Noen generele tips ? Er det lurt å lage hylle isåfall kjøpe eller lage selv ? hvor får man billig energidrikke ? Hva er lurt å ha med seg ?

Akuratt som Jonas sier, og bare så det er sagt, vi tar i mot alle med armene åpne :) (Vi er ikke slemme mot TGjomfruer, vi har alle vært det) ;)

 

Altså jeg og edgar spiste vel ca 1 pakke nudler hver 24 time am i right?

så mat er ikke krise. Spiste nesten ikke noe godis så skal ikke si noe der :)

1 pakke nudler og 1 boks snus :love:

 

Hvordan er de tmed tyveri og sikkerhet. Er det tryggere i hw-rekka ?

Helt klart, det er så godt som alltid folk der og sjeldent at folk tør å stjele der. Ble frastjælt 1 cola og en boks snus i fjor, ellers ingenting. (Dessuten vet jeg hvem som stjal det).

 

Også er det mye koseligere med et nettsamfunn rundt seg, man blir fort kjent og folk er koselig :)

Endret av Dravde Den Feite
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...