Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

blir deilig å slippe de 9 år gamle britiske drittungene som hyler i mikken av at de fikk et bra quickscope kill. :new_woot:

 

Det er jeg enig i, men nå har de drept all sniping generelt. Det hadde vært nok å gjøre Sleight of Hand Pro ubrukelig med snipere, slik at tiden det tar å scope hadde vært lik som på MW1 og W@W.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

blir deilig å slippe de 9 år gamle britiske drittungene som hyler i mikken av at de fikk et bra quickscope kill. :new_woot:

 

Det er jeg enig i, men nå har de drept all sniping generelt. Det hadde vært nok å gjøre Sleight of Hand Pro ubrukelig med snipere, slik at tiden det tar å scope hadde vært lik som på MW1 og W@W.

ja, det er litt synd da :(, skulle scopa som på cod4

  • Liker 1
Lenke til kommentar

blir deilig å slippe de 9 år gamle britiske drittungene som hyler i mikken av at de fikk et bra quickscope kill. :new_woot:

 

Det er jeg enig i, men nå har de drept all sniping generelt. Det hadde vært nok å gjøre Sleight of Hand Pro ubrukelig med snipere, slik at tiden det tar å scope hadde vært lik som på MW1 og W@W.

ja, det er litt synd da :(, skulle scopa som på cod4

Agreed. Var aldri noe mas om quickscoping da. Var jo bare at MW2 gjorde det altfor altfor enkelt med SoH Pro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...