Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står litt her. Noen av situasjonene som ligner noe som kunne ha skjedd?

https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=5406-WFZC-5519

jeg vet faktisk ikke. Det eneste må vel være om den er blitt hacka / stjelt.

jeg logga meg faktisk inn på noe steam greier på nettet en gang for lenge siden, men ble mistenksom på at det ikke var steam sine nettsteder, så jeg logga ut og bytta passord på steam med en gang!

 

Men skal jeg velge "disabled account" eller "hijacked or stolen account" når jeg skal sende de et spørsmål("ask a question")? Om noen vet om jeg skal legge til bilde av cd-keyen (til ett av spillene jeg har linka til accounten f.eks MW2) i "meldingen" hadde det også vært fint om dere sa fra.

 

Hadde jo begynt å få en del spill linka til profilen nå, den kan da ikke bare bli borte? :no:

 

EDIT: den ber om CD-key i meldinga, da må det vel være ett av spillene? for jeg har da ingen cd-key til steam...

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Legg ved cdkey som bevis, og en post-it lapp på samme bilde der brukernavn/epost står på lappen, samt dato. og velg account disabled og forklar situsajonen, du vil få svar iløpet av helga/mandag. Tror de er ganske så raske egentlig.

ok, takk for svar :) du tenker på CD Key til ett av spillene? eller skal jeg legge til bilde fra alle spillene jeg har linka til brukeren?

Lenke til kommentar

NEEEI!? Steam account dissabeled? og jeg har ingen epost fra steam i innboksen? Hva gjør jeg?? :cry:

 

EDIT: har ikke brukt noen hack eller form for cheat!

Samme skjedde med en i klanet mitt O.o

Det skjedde med en annen jeg spiller litt med nå også.. Men han har ikke prøvd å sende noen mail e.l.

 

Det som er værst, er at jeg hadde 4 spill linka til brukeren.. MW2, BO, Sniper: Ghost warrior, og BF:BC2 tror jeg.. eller trengte jeg ikke steam på bc2? husker ikke nå jeg.. det er iallefall 3!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Går det ikke an å gjøre så man ikke kommer inn i matcher der laget enten ligger under kraftig og blir eid eller nesten er ferdig?

Blir så forbann irritert av å komme inn i slike matcher!!

Du hadde neppe brydd deg vist det var omvendt.

Det er helt tilfeldig og kan skje hvem som helst.

Blir liksom litt feil å legge inn enn regel "always join the winning team".

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Går det ikke an å gjøre så man ikke kommer inn i matcher der laget enten ligger under kraftig og blir eid eller nesten er ferdig?

Blir så forbann irritert av å komme inn i slike matcher!!

Du hadde neppe brydd deg vist det var omvendt.

Det er helt tilfeldig og kan skje hvem som helst.

Blir liksom litt feil å legge inn enn regel "always join the winning team".

Er vel ikke det som er poenget, men at han blir matcha inn rett før runden er ferdig, og de ligger så grådig under, at det er umulig å vinne...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Går det ikke an å gjøre så man ikke kommer inn i matcher der laget enten ligger under kraftig og blir eid eller nesten er ferdig?

Blir så forbann irritert av å komme inn i slike matcher!!

Du hadde neppe brydd deg vist det var omvendt.

Det er helt tilfeldig og kan skje hvem som helst.

Blir liksom litt feil å legge inn enn regel "always join the winning team".

Er vel ikke det som er poenget, men at han blir matcha inn rett før runden er ferdig, og de ligger så grådig under, at det er umulig å vinne...

Det blir likevel feil, for han klager kun når han kommer på det tapende laget.

Det måtte i tilfellet være at du ikke kan matche inn på en runde som rett før den er ferdig uansett, men hva ville da skjedd vist et lag hadde blitt rundspilt og alle hadde bare leavet og ingen nye kunne ha joinet?

 

Tenker enn litt lenger enn på hvor irritabelt det å bli kasta inn i en match på det tapende laget rett før slutt (som jeg forsåvidt er enig i at er irriterende), så forstår enn at det faktisk ikke kunne vært gjort på så veldig mange andre måter.

Lenke til kommentar

Det måtte i tilfellet være at du ikke kan matche inn på en runde som rett før den er ferdig uansett, men hva ville da skjedd vist et lag hadde blitt rundspilt og alle hadde bare leavet og ingen nye kunne ha joinet?

 

Det er vel nettopp dette som er litt problemet i dag. Det eine laget får eit overtak, dette får noken av spelerane på det tapande laget til å forlate spelet (mest sannsynlig for å verne om sin k/d ratio). Dette fører til at det laget som leder får enda eit overtak, så når nye spelera joiner og tar plassen til dei som har forlatt spelet så er dei sjangselause, noke som fører til at fleire av dei nye spelerane også forlater spelet, osv.

 

Då hadde det nesten vært betre om du heller hadde venta til omgangen er ferdig før du fekk joine.

 

 

 

Forøvrig meiner eg at ein burde få bonus XP som auker i takt med at ditt lag har færre spelarar. Dersom du speler 3 mot 7 f.eks så burde spelerane på laget med færrast spelera få litt over dobbelt så mykje XP sidan dei har oddsen mot seg, medan det laget med flest spelera burde få halvert XPen sidan det å dominere eit lag med få spelarar er mykje lettare en å dominere eit fulltallig lag.

Bonusen bør sjølvsagt være linjer etter kor stor forskjell det er på laga.

Dersom du klarer å vinne ein kamp med den ulempen det er å være få på laget så burde dette gjennspeile seg i ein mykje større bonus dersom du mot alle odds likevell vinner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Mener det burde være regler om leaving. 5 leave på en times spilling blir f.eks 30 min stengt ute.

 

Eller det at de som leaver mest spiller mot andre som leaver mest, og de som leaver minst spiller mot andre som leaver minst.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Mener det burde være regler om leaving. 5 leave på en times spilling blir f.eks 30 min stengt ute.

 

Eller det at de som leaver mest spiller mot andre som leaver mest, og de som leaver minst spiller mot andre som leaver minst.

Heller det, problemet er tross alt ikke at enn kommer inn i nesten avsluttet match, men at folk leaver midt i gamet.

Mener å huske at det var mer straffbart og leave i f.eks. Halo, hvor du etterhvert mistet levler (minus exp), eller husker jeg feil?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

I Halo: Reach blir man utestengt en liten tid etter å ha forlatt X antall matcher. Men det fungerer dårlig, man kan likevel forlate en hel del matcher på rad uten å få noen som helst straff. I halo 3 mistet man faktisk XP hvis man stakk midt i en match.

 

Men det er verre å leave i halo enn i call of duty, for i halo kan ikke folk joine midt i en match.

Lenke til kommentar

Ser du missforstår meg her. Poenget er ikke at jeg vil heller join lag som vinner. Det er ikke så stor sannsynlighet at du joiner et lag som leder kraftig enn et lag som ligger under kraftig. Poenget er at å joine kamper som har spilt en god stund og er på vippen til å bli ferdig er unødvendig bruk av tid.

Du blir oftest med i kamper hvor du ikke har sjans og taper både tid og xp på det. Det synes jeg er feil.

 

Det jeg må gjøre for å slippe å fucke til alt er å leave med engang for å unngå å registre kampen, men når du joiner 4-5 kamper på råd som er så og si ferdig blir bare idiotisk. Dette er helt utrolig plagsomt. Man burde ha valget til velge om man vil joine matcher som er på vei til å starte heller matcher som er ferdig.

 

Det er jo sikkert 1000vis av matcher som skal til å starte når jeg joiner, men i stede for å komme inn på en av de, kommer jeg inn på matcher som gir null mening å komme inn på.

 

Jeg synes også det er irriterende å komme inn på lag som vinner. Da jeg oftest mister 2k XP på å joine den matchen. Bare sånn at du vet det. Så du var rask til å prøve å lese tankene mine uten egentlig å kunne uttale deg om det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ser du missforstår meg her. Poenget er ikke at jeg vil heller join lag som vinner. Det er ikke så stor sannsynlighet at du joiner et lag som leder kraftig enn et lag som ligger under kraftig. Poenget er at å joine kamper som har spilt en god stund og er på vippen til å bli ferdig er unødvendig bruk av tid.

Du blir oftest med i kamper hvor du ikke har sjans og taper både tid og xp på det. Det synes jeg er feil.

 

Det jeg må gjøre for å slippe å fucke til alt er å leave med engang for å unngå å registre kampen, men når du joiner 4-5 kamper på råd som er så og si ferdig blir bare idiotisk. Dette er helt utrolig plagsomt. Man burde ha valget til velge om man vil joine matcher som er på vei til å starte heller matcher som er ferdig.

 

Det er jo sikkert 1000vis av matcher som skal til å starte når jeg joiner, men i stede for å komme inn på en av de, kommer jeg inn på matcher som gir null mening å komme inn på.

 

Jeg synes også det er irriterende å komme inn på lag som vinner. Da jeg oftest mister 2k XP på å joine den matchen. Bare sånn at du vet det. Så du var rask til å prøve å lese tankene mine uten egentlig å kunne uttale deg om det.

Det du sier nå er noe helt annet enn hva du sa i første post:

Går det ikke an å gjøre så man ikke kommer inn i matcher der laget enten ligger under kraftig og blir eid eller nesten er ferdig?

Blir så forbann irritert av å komme inn i slike matcher!!

 

Nei, jeg kan ikke lese tankene dine, for da hadde jeg vist at du snakket om noe helt annet enn utrykkte for i den posten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...