Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lagger ikke hvis du velger en server med høy ping? eller mener du lav? Høy ping= lengre tid mellom deg og serveren= dårlig. Lav ping = kort tid mellom meg og selveren = bra.

 

Motsatt av ms, da man skal ha så lav ms som mulig, siden ms er tiden det tar.

 

EDIT: er hardline Pro patcha enda? (på pc)

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Eg snubbla over ein god måte å ordne flak jacket pro på. Tenker då mest på den delen der du skal kaste tilbake 5 granatar.

 

Den lettaste måten eg har funnet for å gjere dette er å spele demolition på firing range. Bruk en klasse utstyrt med flak jacket deretter klatrer du opp stigen til tårnet. Når du er der så sjå ned mot garasjen(?) og venter på at fienden kjem. Skyt eit skudd eller to for å hitmarker og trekk deg deretter heilt tilbake.

I dei fleste tilfeller vil då fienden kaste ein granat opp i tårnet som lander i hjørnet der stigen kommer opp, då er det ei smal sak å ta imot granaten. Dersom fienden kaster ein semtex istadanfor så vil denne feste seg i veggen lengre framme noke som fører til at du overlever eksplosjonen p.g.a. at du bruker flak jacket.

 

 

Tenkte berre å dele dette dersom det er noen andre som har hatt problemer med å finne granater som du kan kaste tilbake. Trikset ved å stille seg nær objective for å ta imot granater har eg hatt dårlig erfaring med sidan eg enten ender opp med å bli skutt eller får semtex kasta etter meg.

 

Synest forøvring det er dårlig at for å få pro versjonen av flak jacket så er du avhengig av at fienden bruker granatar, spesielt med tanke på at fordelen du får av flak jacket pro er at du lettare kan kaste tilbake fientlige granatar. Er ikkje det ein grunn til at alle burde bytte frå granat til semtex? Det einaste som skjer når du bruker vanlige granater er at du gir fienden sjangsen til å få flak jacket pro som igjen fører til at du vil bli drept av granatar som er kasta tilbake mot deg av fiender som har skaffa seg perk versjonen. Med andre ord så vil det være mest fornuftig å kun bruke semtex dersom du tenker langsiktig.

 

Det samme eigentleg med Ghost pro, dersom alle unngår sentry gun for ein kvar pris så vil færre fiender skaffe seg ghost pro noke som fører til at andre killstreaks er meir effektive når dei fleste fiendar ikkje kan skjule seg bak ghost pro.

Nuketown med domination er og en glimmrende anledning til å kaste tilbake 5 granater.

Trengs ikke å gjør med stil, bare spring etter de granatene du ser komme flyvende og kast dem tilbake, drit i om du dør. Tar max. 1-2 runder.

 

Men det skal sies, at jeg ikke synes at flack jacket pro, er ganske waste.

Du kan jo allerede få omtrent en granat i hode og likevel overleve bare du flytter deg en meter.

Og som du allerede nevner, så er den avhengig av motstanderen faktisk kaster nades.

Mao, greit å ha pro, men ikke verdt å stresse etter.

Pro er virkelig greit å ha, for hvis noen kaster en granat etter deg, og du plukker den opp, så resettes lunta slik at du kan "cooke" den på nytt før du kaster den tilbake.

Lenke til kommentar

Ang kniving er det for lett! Sku vært gjort som på bc2. Mye tregere

Jeg hata knifing i BF:BC2! Tok 5 sec før kniven var oppe. Kom du i nærkamp og måtte realode på begge våpen var det bedre å realode pistolen enn å bruke kniven.. Men det finnes kanskje en mellomting

 

snip

snip

snip

Frag Grenade funker fett det! Du må bare ikke hive den med en gang. Vent litt med å kaste den etter du har dratt av splinten, da er det ikke lett å hive den tilbake uten Flank Jacket Pro.

Det er egentlig derfor jeg aldri hiver nades tilbake også.. Alle som kommer er cooka så mye at det blir bare selvmord uansett. Du har mye større sjans for å overleve om du bare løper vekk med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...