Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

stoner63 er utrolg bra våpen!

 

Jeg skyter ned en til final stand men en annen tar han før meg der. og han får hovedkillet og jeg kun assist! WTF treyarch. han hade død om ingen skøt han så jeg burde uansett fått hovedkillet!!!

I slike situasjoner burde "drapet" gå til den personen som sendte han til last chance siden denne personen har gitt han den magiske "100 damage" grensen..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hadde fin kamp Domination nå på Hanoi. 33/7 KD, 4 captures og 6 defends. Flak Jacket funker! Holdt flaggene stort sett hele kampen. Hadde samtidig på Chopper Gunner (contract, i tilfelle jeg skulle få 9 streak, noe som er sjeldent når man hopper på flagg) som jeg fikk midt i kampen. Driver også med 16 SMG headshot contract, og fikk 10 stk i den kampen. Så alt i alt beste kampen på en stund :D

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Objectives er jo forresten dritartig! Det som gjør spillet så bra imo. Å fokusere på k/d alene blir fort slitsomt og er i min mening bare nok motivasjon til å spille nok til en prestige. Om man skal nå femtende må man spille alle gamemodes, som er genialt på black ops om man trekker fra host migration hvert andre sekund og 1 connection dot

Endret av Narsissisten
Lenke til kommentar

bruk fraps.

Jeg tenkte egentlig mest på å lagre hele kampen slik at jeg senere han spece fritt rundt på brettet.. men det går vel ikke. Hadde vært genialt om det gikk ann å lagre runden på pcen og senere se den i noe prg ala cod4player.

En ting som var skuffende med BO var at man kun kan risse inn 4 bokstavers clan tag i våpenet. Hadde så satans lyst på "Point toward enemy ->" eller bare "this end forward"

haha, ja!

Det beste var om man kunne skrive fritt hva som skulle være på våpenet, og ikke måtta ha det samme som clan tag også. som f.eks. som du sier å skrive "point toword enemy" på våpenet, men likevel ikke ha det som clan tag.

 

Jeg kjønner egentlig at folk som prøver å få høy kd spiller objectives, for TDM er over før det har starta, og på objectives så er det et (eller flere) møtepunkt(er) som man samles og kan finne fiendene, og ikke bare går fritt rundt overalt på brettet.

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Blir så irritert på folk som spiller objective game mode uten at de bryr seg om objective. De gjør det kun for å få kils. Det er noe som heter TDM også. Objective game modes er bare fult av campere uansett. Er det noe jeg virkelig hater er det campere og snipere! Det er vell derfor jeg kun spiller TDM eller FFA, selv om det er litt av det der også.

 

Er heilt enig. Eigentleg så burde CoD ha ein ekstra spelmodus, team death match med faste spawnpoints.

 

På den måten vil dei som kun er ute etter kills få spele ein modus der dei kan sikkre seg spawnkills utan at det går utover oppdraget.

For etter det eg kan sjå så er den einaste grunnen til at folk velger spelemodusar med oppdrag nettopp fordi at ein på f.eks domination kan tvinge fienden til å spawne på ca samme plass slik at ein får fleire enkle kills.

Lenke til kommentar

Jeg begynner å skjønne hvorfor de patcher hardline pro. Hehe, gikk nettopp 36-5 i tdm på firing range med et ufortjent gunship og 2x rolling thunder.

 

På den andre siden ble jeg drept akkurat da jeg skifta en SAM turret til attack dogs i stad, og ble så drept tre ganger av mine egne hunder :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

hmm kan jeg ringe og be dem sette opp ping?

 

Ping er hastigheten signalet bruker mellom deg og "den andre enden". Du har høyere ping mot spillere i andre land fordi det er lenger unna, etc. Lav ping = bra. Med unntak av å fysisk flytte eller finne opp subspace Internett er det lite du kan gjøre (ved mindre du har høyere enn normal ping av andre grunner)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...