Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva i helvete feiler det noen folk som spiller dette spillet egentlig? Mulig det bare er meg, men når JEG spiller demolition, så er det på med flack jacket, sleight of hand & tactical mask for så å rushe bombeplassen fortest mulig for å få disse forbanna bombene plantet fortest mulig. Er så forbanna lei av å se halve laget campe istedet for å få den bomba plantet, at jeg kunne spist ølbokser og minnekortlesere i ren frustrasjon over hvor udugelig noen spillere er! Må være noe galt med den mentale kapasiteten til alle medspillerne jeg blir satt på lag med...

Lenke til kommentar

Hva i helvete feiler det noen folk som spiller dette spillet egentlig? Mulig det bare er meg, men når JEG spiller demolition, så er det på med flack jacket, sleight of hand & tactical mask for så å rushe bombeplassen fortest mulig for å få disse forbanna bombene plantet fortest mulig. Er så forbanna lei av å se halve laget campe istedet for å få den bomba plantet, at jeg kunne spist ølbokser og minnekortlesere i ren frustrasjon over hvor udugelig noen spillere er! Må være noe galt med den mentale kapasiteten til alle medspillerne jeg blir satt på lag med...

 

Jepp, kjører ikke samme perks som deg når jeg spiller demo med party, fordi jeg har andre oppgaver. Men ser nøyaktig hva du mener. Kjører samme setup hvis jeg spiller demo uten party, men det er så og så alltid 3-4 av 6 på laget som bare står å booster KDen sin.

 

Jeg syns det er skremmende å se hvor mange som velger objective based game-modes for å drepe. Team Deathmatch folkens?!

Lenke til kommentar

Hva i helvete feiler det noen folk som spiller dette spillet egentlig? Mulig det bare er meg, men når JEG spiller demolition, så er det på med flack jacket, sleight of hand & tactical mask for så å rushe bombeplassen fortest mulig for å få disse forbanna bombene plantet fortest mulig. Er så forbanna lei av å se halve laget campe istedet for å få den bomba plantet, at jeg kunne spist ølbokser og minnekortlesere i ren frustrasjon over hvor udugelig noen spillere er! Må være noe galt med den mentale kapasiteten til alle medspillerne jeg blir satt på lag med...

 

 

Samme skjedde meg. møtte en hel clan tilfeldigvis og vi tapte da hele laget campet og ingen gadd å prøve å defuse bomba:@ drittugner! dette er ikek team deathmatch

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Umulig å ta objektiver hvis man er alene. To sekunder på flagget på Domination, så kommer det en eller annen boms som har hørt David Attenborough annonseringen om "we're losing X", veiver i vei en semtex og boom så regner det optimistist. Vanligvis sitter halve laget og camper mens andre halvdelen ikke hadde klart å treffe bakken med en Grim Reaper. Er man ekstremt heldig er det en eller to andre på laget som har fått med seg av de stedene som er markert på kartet ikke er drikkestasjoner

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Umulig å ta objektiver hvis man er alene. To sekunder på flagget på Domination, så kommer det en eller annen boms som har hørt David Attenborough annonseringen om "we're losing X", veiver i vei en semtex og boom så regner det optimistist. Vanligvis sitter halve laget og camper mens andre halvdelen ikke hadde klart å treffe bakken med en Grim Reaper. Er man ekstremt heldig er det en eller to andre på laget som har fått med seg av de stedene som er markert på kartet ikke er drikkestasjoner

Med flack jacket eller pro versjonen av denne, kan alle bare kaste så mange semtex og granater de vil etter meg, men drepe meg klarer de ikke. Bruker den evig og konstant i demolition eller domination. Jeg er en djevel til å lobbe granater over halve kartet for å lande på et flagg, så vet hvor viktig denne vesten er å bruke selv. Men å få dine kompiser med på samme lag har vist seg gang på gang å være umulig, så det blir jo stort sett til å spille alene i domination. Inviterer man en spiller, så havner den uansett på motstanderens lag. spiller på PC, så har ikke den party-funksjonen dere konsoll-spillere har.

Lenke til kommentar

Hva i helvete feiler det noen folk som spiller dette spillet egentlig? Mulig det bare er meg, men når JEG spiller demolition, så er det på med flack jacket, sleight of hand & tactical mask for så å rushe bombeplassen fortest mulig for å få disse forbanna bombene plantet fortest mulig. Er så forbanna lei av å se halve laget campe istedet for å få den bomba plantet, at jeg kunne spist ølbokser og minnekortlesere i ren frustrasjon over hvor udugelig noen spillere er! Må være noe galt med den mentale kapasiteten til alle medspillerne jeg blir satt på lag med...

 

 

Samme skjedde meg. møtte en hel clan tilfeldigvis og vi tapte da hele laget campet og ingen gadd å prøve å defuse bomba:@ drittugner! dette er ikek team deathmatch

Det der burde ikke være noe mysterium lenger. I alle FPS er det slik - selv de som spiller på CTF, Demolition eller andre objective- orienterte servere. Og hvorfor er det slik? Jo fordi alle er så forbanna redd for å bli drept. Og hvorfor er de redd det? Jo fordi at alle stats tar bestandig utgangspunkt i K/D- ratio. Det er det man alltid ender opp med å diskutere på forum der slike FPS spill blir diskutert. Har du noen gang blitt spurt om hvor mange flags du tok, eller hvor mange bomber du defusa, eller hvor mange du vant av de 914 rundene du har spilt totalt? Ikke det nei? Tenkte meg det.....

Hva er det spillforumene har sider opp og sider ned om? Jo; Hva slags K/D har du, hva slags K/D har du, hva slags K/D har du?

 

Folk gidder ikke gå for objectives så lenge de har en sjanse til å få K/D- ratioen sin i dårlig shape. Så da camper folk. Så enkelt er det.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hva i helvete feiler det noen folk som spiller dette spillet egentlig? Mulig det bare er meg, men når JEG spiller demolition, så er det på med flack jacket, sleight of hand & tactical mask for så å rushe bombeplassen fortest mulig for å få disse forbanna bombene plantet fortest mulig. Er så forbanna lei av å se halve laget campe istedet for å få den bomba plantet, at jeg kunne spist ølbokser og minnekortlesere i ren frustrasjon over hvor udugelig noen spillere er! Må være noe galt med den mentale kapasiteten til alle medspillerne jeg blir satt på lag med...

 

 

Samme skjedde meg. møtte en hel clan tilfeldigvis og vi tapte da hele laget campet og ingen gadd å prøve å defuse bomba:@ drittugner! dette er ikek team deathmatch

Det der burde ikke være noe mysterium lenger. I alle FPS er det slik - selv de som spiller på CTF, Demolition eller andre objective- orienterte servere. Og hvorfor er det slik? Jo fordi alle er så forbanna redd for å bli drept. Og hvorfor er de redd det? Jo fordi at alle stats tar bestandig utgangspunkt i K/D- ratio. Det er det man alltid ender opp med å diskutere på forum der slike FPS spill blir diskutert. Har du noen gang blitt spurt om hvor mange flags du tok, eller hvor mange bomber du defusa, eller hvor mange du vant av de 914 rundene du har spilt totalt? Ikke det nei? Tenkte meg det.....

Hva er det spillforumene har sider opp og sider ned om? Jo; Hva slags K/D har du, hva slags K/D har du, hva slags K/D har du?

 

Folk gidder ikke gå for objectives så lenge de har en sjanse til å få K/D- ratioen sin i dårlig shape. Så da camper folk. Så enkelt er det.

Jeg spør kun om win ratioen til folk. Så lenge kdr'en er over 1 er jeg fornøyd. Men det er jo helt fucka og holde win ratio'en over 1 når man faller ut hele tiden, eller når man kommer inn i gamer som er tapt. I tillegg så hver gang man faller ut av en game får man loose.

 

DRITT SPILL.

Lenke til kommentar

Blir så irritert på folk som spiller objective game mode uten at de bryr seg om objective. De gjør det kun for å få kils. Det er noe som heter TDM også. Objective game modes er bare fult av campere uansett. Er det noe jeg virkelig hater er det campere og snipere! Det er vell derfor jeg kun spiller TDM eller FFA, selv om det er litt av det der også.

Lenke til kommentar

Da låner jeg en post en kompis av meg skrev på et annet COD forum, for å gi dere en guide til hvordan man skal spille de forskjellige modusene i call of duty: black ops...

 

TDM: Ehm, skyt fienden.

DOMINATION: Det er noen rare flagg på brettet, men bare skyt fienden.

DEMOLITION: Det er to baser på brettet, tror jeg, men fienden går dit. Bare skyt fienden. Hvis du ser DEFUSE eller DEFEND på kartet er det bare vilkårlig tull spillet har lagt inn, Ignorer dette og skyt fienden istedet. Sitt gjerne i et hjørne i utkanten av brettet og forsvar din 3-0 score, for spillet handler tross alt om å ikke dø.

SABOTAGE: Se over.

SnD: Se over.

CTF: Det er noen rare flagg plassert på banene, og du kan skyte de som løper rundt med flagg, men dette er ikke viktig. Bare drep fienden.

FFA: Gjett!

 

Den viktigste tingen jeg har lært i dette spillte er, at uansett hva som skjer, må du alltid skaffe deg en care package. En bombe som eksploderer eller desarmeres teller ingenting. **** flaggene. GJØR ALT DU KAN FOR Å FÅ DIN NESTE CARE PACKAGE REWARD. Du får kanskje noen premier fra de, som du normalt ikke hadde noen mulighet for å fortjene på egen hånd, som f.eks et spionfly. Husk også å bruke second chance slik at folk forstår at de ikke burde kødde med en proff som deg selv...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Dette med second chance har git meg utallige facepalm-moments... Jeg har nesten lyst til å skrive en epost til Tryarch og forlange at de oppdaterer statsene mine så jeg får dobbelt opp med kills fra det som står der for jeg føler nesten at jeg har kverka hver jævla person to ganger. Ser jo ut som de trår på bananskall når de går inn i second chance og, komisk men like irriterende.

 

En ting som var skuffende med BO var at man kun kan risse inn 4 bokstavers clan tag i våpenet. Hadde så satans lyst på "Point toward enemy ->" eller bare "this end forward"

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...