Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gleder meg fortsatt, men at de gjør det nærmest umulig å quickscope er tragisk :thumbdown:

ja helt enig QS var jo litt gøyt.

men det seg nok helt greit ut http://www.youtube.com/watch?v=Ttpj5hcYB-0

 

du må se 0:46 der er QS

 

Gammel gammel video. Patchen som ødela snipingen kom i dag morges.

 

korfor patchet de det, det der var jo ikke noe likt som i mw2.

vi har jo altids No Scope

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter å ha kjøpt Modern Warfare 2, GTA IV, Dead Space og latt meg spille Resistance: Fall of Man som 13-åring har hun pluttselig valgt å si nei til å kjøpe Black Ops til meg? Hva FAEN er det for noe?

 

Black Ops skal visst være mye verre og blodigere enn de spilla du har nevnt. Du må nok vente noen år til...:)

 

Uansett hvis butikken nekter deg er det bare til å få en av foreldrene dine til å kjøpe det for deg, eller eventuelt bare bestille det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter å ha kjøpt Modern Warfare 2, GTA IV, Dead Space og latt meg spille Resistance: Fall of Man som 13-åring har hun pluttselig valgt å si nei til å kjøpe Black Ops til meg? Hva FAEN er det for noe?

 

Black Ops skal visst være mye verre og blodigere enn de spilla du har nevnt. Du må nok vente noen år til...:)

 

Uansett hvis butikken nekter deg er det bare til å få en av foreldrene dine til å kjøpe det for deg, eller eventuelt bare bestille det.

 

Spaceworld Hønefoss har strict policy...faen jeg får bare noen VG3 folk til å kjøpe det :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Noen som skal på Platekompaniet i Bergen imorgen :=)? (Vestkanten.)

 

det skal vist være mange på Askøy senteret i natt (00:01) det er nattåpent der fordi black ops slippes ut ved midnatt

Vet det, bor på Askøy men gidd ikke.

Lenke til kommentar

Noen som skal på Platekompaniet i Bergen imorgen :=)? (Vestkanten.)

 

det skal vist være mange på Askøy senteret i natt (00:01) det er nattåpent der fordi black ops slippes ut ved midnatt

Vet det, bor på Askøy men gidd ikke.

 

jeg og men jeg skal prøve og få tak i Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition til 1200kr

 

da får jeg en lekebil med og lekebiler er jo så gøyt(spesielt med kamera).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

So looooong suckers!

Såg spelet var komt på den lokale Elkjøpbutikken her i Sogn! Spørte han om han kunne sette den i, og gjett kva han sa? - JA SÅ KLART :dribble:

Herlig spel! Spelte mot bots elns.

 

Du bur i sogn. Guess you're the real sucker

 

k2.sized.jpg

 

Jaja gutta, for oss som ikke skal værra med på festen er det mindre enn 24 timer til vi får det! :D tenker jeg kjøper det etter 1. time i morra, ca 09.30

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Noen som skal på Platekompaniet i Bergen imorgen :=)? (Vestkanten.)

 

det skal vist være mange på Askøy senteret i natt (00:01) det er nattåpent der fordi black ops slippes ut ved midnatt

Vet det, bor på Askøy men gidd ikke.

 

jeg og men jeg skal prøve og få tak i Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition til 1200kr

 

da får jeg en lekebil med og lekebiler er jo så gøyt(spesielt med kamera).

Digg, bare ikke spreng meg med c4 :D

Lenke til kommentar

Noen som skal på Platekompaniet i Bergen imorgen :=)? (Vestkanten.)

 

det skal vist være mange på Askøy senteret i natt (00:01) det er nattåpent der fordi black ops slippes ut ved midnatt

Vet det, bor på Askøy men gidd ikke.

 

jeg og men jeg skal prøve og få tak i Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition til 1200kr

 

da får jeg en lekebil med og lekebiler er jo så gøyt(spesielt med kamera).

Digg, bare ikke spreng meg med c4 :D

 

jeg håper det ikke er C4 på leke bilen. det kunne ha blitt lit skummelt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

So looooong suckers!

Såg spelet var komt på den lokale Elkjøpbutikken her i Sogn! Spørte han om han kunne sette den i, og gjett kva han sa? - JA SÅ KLART :dribble:

Herlig spel! Spelte mot bots elns.

 

Du bur i sogn. Guess you're the real sucker

 

k2.sized.jpg

 

Jaja gutta, for oss som ikke skal værra med på festen er det mindre enn 24 timer til vi får det! :D tenker jeg kjøper det etter 1. time i morra, ca 09.30

Det der er ikkje der eg bur -.- Du er berre misunnelig på meg :whistle:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

So looooong suckers!

Såg spelet var komt på den lokale Elkjøpbutikken her i Sogn! Spørte han om han kunne sette den i, og gjett kva han sa? - JA SÅ KLART :dribble:

Herlig spel! Spelte mot bots elns.

 

Du bur i sogn. Guess you're the real sucker

 

k2.sized.jpg

 

Jaja gutta, for oss som ikke skal værra med på festen er det mindre enn 24 timer til vi får det! :D tenker jeg kjøper det etter 1. time i morra, ca 09.30

Det der er ikkje der eg bur -.- Du er berre misunnelig på meg :whistle:

 

 

ka med denne da

post-223860-1289244991,4674_thumb.jpg

ha ha

Endret av SindreMA
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Om det faktisk stemmer at vi som har kjøpt på steam må vente til klokka 08.00 med å spille, mens de som har kjøpt i butikk får spilt nå så krever jeg pengene tilbake og kjøper det i butikken.

Det stemmer.

Ifølge Steam så låses Black Ops opp om 12 timer.

Lenke til kommentar

Leste litt rundt på Steam forumet. Australia har visst fått spillet allerede mens f.eks folk fra Canada fikk en delay på 16 timer. Er visst forskjellige delays for hvor hen i verden du befinner deg.

 

Hverken Steam, Activision eller Treyarch har kommentert eller sagt noe om hvorfor det har blitt slik. Coundown timeren på den offisielle siden er også borte.

 

Edit: En annen fyr påstod at det ikke hjalp om du hadde en hard copy, siden du ikke fikk spillt uansett. Kun konsollspillere som fikk spille så fort de fikk disken i hånda.

Endret av Feh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...