Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener å ha lest at Vikingskipet også er det største stedet de kan ha TG, da medregnet strømtilgang og internett.

Dessuten så må jo Hamar også ha noe de er kjent for å arrangere :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Telenor Arena på TG har likegod netttilgang som Vikingskipet, det er nok av fiber i Oslo området som kan leis den perioden uansett. Når det kommer til Strøm så har alle nye sports haller i Norge egen trafo som Vikingskipt har så strøm er det nok av .P

Skrevet

Telenor Arena på TG har likegod netttilgang som Vikingskipet, det er nok av fiber i Oslo området som kan leis den perioden uansett. Når det kommer til Strøm så har alle nye sports haller i Norge egen trafo som Vikingskipt har så strøm er det nok av .P

Hæ?

Skrevet

Tingen er at alle (de aller fleste) er fornøyde med Vikingskipet, og ser ingen grunn til å flytte det kun for å få inn et par hundre/tusen ekstra deltakere.

Skrevet

Dessuten så må jo Hamar også ha noe de er kjent for å arrangere :p

Enig der, vi har jo NRK galla i ishockeyhallen og litt ymse skøyte-ting i skipet. Men synes TG passer godt i hamar, jeg. :love:

Skrevet (endret)

Kun fordi du bor på Hamar, bor i Oslo jeg. :c

Alt skjer jo i Oslo og andre større byer, vi som bor nære Hamar er fette lei av å måtte dra andre steder for å oppleve noe som er minneverdig i stor skala :p

Endret av aGal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...