Gå til innhold

Tour de France 2011


Latias

Anbefalte innlegg

@TV2Paasche: By the way, change of plans: vi starter sendingen i dag kl 12.55 på TV 2. #2tdf

takk og lov for det, da får vi med alle fjella, rytterene kjørte godt over 50 km på første timen idag, kunne gått glipp av mye med sendestart 1400

Sendingen starter tidligere, ingen har vel sagt noe om livebildene? Tipper de bruker den første timen til å hylle rytterne våre.

 

Håper jeg tar feil. Greit med hylling, men jeg vil ha livebilder. :p

eurosport reklamerte akkurat med direktebilder 13.15, så regner med tv 2 starter samtidig og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt av en utbrytergruppe som har dannet seg.

 

Monfort og Posthuma (LEO), Perez Moreno og Urtasun Perez (EUS), Tjallingii (RAB), Navardauskas (GRM), Iglinksij (AST), Irizar (RSH), Erviti (MOV), Roche (ALM), Devenyns (QST), Bookwalter (BMC), Duque (COF), Hondo (LAM), Hoogerland (VCD) og Delaplace (SAU)

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Jeg burde virkelig utnytte det gode været i dag til å ta meg en sykkeltur, men så har jeg jo ikke lyst til å gå glipp av noe som helst fra denne etappen heller. Quite the dilemma...

Ja, jeg har hatt behov for pause i flere dager nå, men det er ikke lett når været er så bra som nå. Dagens etappe er nesten litt for viktig til at sykkelturen blir tatt tidlig på dagen, men jeg har fått avtalt en runde så fort dagens etappe er ferdig :D

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Ja, jeg får satse på en litt sen tur selv. Løypa jeg sykler tar to timer, og det er for mye å miste av denne etappen.

 

 

Edit: Tdf må jo ha en voldsom positiv effekt for Frankrike. Det er én ting med alle som reiser dit i forbindelse med rittet, men også den flotte naturen de får vist frem på TV. Det hadde ikke vært dumt med noe lignende i Norge, men jeg tror ikke syklistene hadde vært veldig happy etter å kjørt ned i veisprekker og trynet for 345235236. gang.

Endret av Bradbury
Lenke til kommentar

Ergo, huff :) Jeg har en rulle som står og støver ned ute på balkongen. Den blir ikke brukt rett og slett fordi jeg svetter alt for mye når jeg bruker den. Jeg har en stund ruget på en idé som kunne slått an. En sykkelrulle som er koblet direkte til en stor vifte pluss litt ekstra motstand. Jo hardere du tråkker, jo fortere går viften. Da får man litt av avkjølingen man får når man sykler ute på veien.

Lenke til kommentar

Deilig å komme hjem til Kaggis og Paasche etter en uke på Ibiza. Fantastisk at vi har vunnet tre etapper mens jeg var borte. Dessverre fikk jeg verken sett på i går, eller på tirsdag.

 

Satser på skikkelig kriging om den gule trøyen i dag. Blir artig. :)

 

Det er en Garmin Cervelo rytter med en trøye som likner på Hushovd sin verdensmestertrøye, hvilken trøye er dette? =)

 

Den litauiske mestertrøyen. Ramunas Navardauskas som bærer denne.

Lenke til kommentar

Ergo, huff :) Jeg har en rulle som står og støver ned ute på balkongen. Den blir ikke brukt rett og slett fordi jeg svetter alt for mye når jeg bruker den. Jeg har en stund ruget på en idé som kunne slått an. En sykkelrulle som er koblet direkte til en stor vifte pluss litt ekstra motstand. Jo hardere du tråkker, jo fortere går viften. Da får man litt av avkjølingen man får når man sykler ute på veien.

 

Må si jeg kjenner meg igjen her ja :) I tillegg bråker den så mye at kjerringa ikke får hørt hva dæm sier på TV'n :p

 

Dessuten er det dønn kjedelig, mye artigere å sykle ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...