Gå til innhold

Tour de France 2011


Latias

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Vel, nå ble han jo i første omgang frikjent av det spanske forbundet etter en nøye rapport. han kan for alt man vet være uskyldig. Mange har blitt frikjent for akkurat det samme. Han er ikke noen dritt. Og det er jo ikke slik at han dopet seg. Ufrivillig inntak er noe helt annet. Og dessuten er den mengden umulig å ta inn nøyaktig, med mindre man uheldigvis har fått det i f.eks kjøtt...

 

Greit at man ikke liker noen, det er en ærlig sak. Men å ville ha vedkommende uskyldig dømt...Jaja :hmm: ...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Da har du utelukket en viktig ting. Det har jo ingenting med at han er spansk å gjøre. F.eks leverte de en god rapport som f.eks UCI var godt fornøyd med jobben deres rundt. Det spanske forbundet er som vist bare ute etter å få frikjent en uskyldig mann.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

UCI var fornøyd med rapporten i den forstand at det Spanske Forbundet har gjort sitt beste i å forsøke å bevise en manns uskyld på en god måte. Selv om de som instans alltid vil stå på sitt...

 

Så taler mye for at han er uskyldig, men UCI er ihvertfall fornøyd med at rapporten var omfattende og at de har gjort en god jobb i denne situasjonen.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

UCI klaget inn saken til CAS fordi de vil være sikre på at det blir en objektiv vurdering av saken. De likte ikke den politiske innblandingen fra statsministeren i Spania, IOC osv. UCI har sagt at de er fornøyde med hvordan det spanske forbundet har håndtert saken. Dette står på de fleste sykkelnettsteder. Bare å lese.

Endret av andybb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var kanskje en litt bedre forklaring enn min :p ...

 

Ellers så synes jeg at Nordhaug burde blitt valgt ut som hjelperytter for Wiggins i TdF. Men antar vel at han kan jevne ut forskjellen det blir mellom Sky's resultater i touren og i giroen gjennom at han kjører sistnevnte...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Alberto Contador får kjøre sommerens Tour de France

 

Hvorfor kan ikke CAS behandle denne forbanna saken øyeblikkelig? Jaja, håper 2xSchleck knuser han i årets ritt.

 

Tror det er fordi det ville tatt litt lang tid å behandle, så det er bedre at en uskyldig mann får kjøre enn at man behandler saken mens en GT pågår.

 

Jeg tviler på at det siste du skriver kommer til å inntreffe. Med mindre det ble for tøft med Giroen og Touren. Dessuten så tror jeg ikke at man kan regne med Frank Schleck lenger. Selv uten skader, så har han jo i flere GT's falt igjennom. Hvis han ikke får ett uhell, noe som ville vært sensasjonelt, så tror jeg nok uansett at Andy må klare seg mer eller mindre alene(og han kan jo plassere seg litt feil. På en dag med mye vind, så er det skjebnesvangert.Har mer tro på at andre kommer til å henge lengre med Contador enn Frank.) Og Contador kan jo støte sjøl...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...