Gå til innhold

Tour de France 2011


Latias

Anbefalte innlegg

Det var de jeg tenkte på fra Touren og.

 

På etappe 11, for eksempel, ble han slått av Cavendish, Petacchi, Farrar, Rojas, McEwen og Arashiro.

 

Jeg vil nesten si at det er større prestasjon og bare bli slått av de 6 enn å legge mange andrerangs spurtere og en og annen toppsprinter bak seg som han gjorde i Vueltaen. Du må jo se på hvem han spurtet mot og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ellers tror jeg at Thor muligens er fornøyd med to grønne trøyer(tror ikke han har lyst på å tangere Zabel, men det hadde vært spennende), så tror ikke han ville vært interessert i det uansett. er vel bortimot 6 andre ting på Verdenskalenderen i tillegg til VM som han har vinnersjanser i. 2011 kan bli ett fantastisk år for Thor Hushovd :D .

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Blir spennende neste år. Jeg har troen på Ivan Basso neste år, som garantert vil få med seg Szmyd og vil sitte med langt opp i fjellene. Om begge Schleckene holder seg skadefrie, er det stor sannsynlighet for at en/begge er på pallen. Blir også spennende å se om Sastre og Menchov kan samarbeide, men det tviler jeg egentlig på.

 

1) Andy Schleck

2) Basso

3) Menchov

 

Det blir pallen neste år tatt i betraktning at Contador ikke stiller. Skal ned til Frankrike og se etappen til Alpe d' huez og tempoen.

 

Edit @CP-ape: Sykling er en av de mest spennende idrettene du kan se på. Tenk deg at det er en toppfinis, og da se hvordan rytterne gradvis blir skrelt av til det slutt sitter bare sammenlagtkanoner igjen. Er enig at flate etapper kan være litt kjedelige i lengden, men plutselig kommer den en ordentlig vindkule og feltet er splittet.

 

Edit2 @CP-ape: Wikipedia er et fint nettsted! :D

Endret av Lampre-ISD
Lenke til kommentar

Blir spennende neste år. Jeg har troen på Ivan Basso neste år, som garantert vil få med seg Szmyd og vil sitte med langt opp i fjellene. Om begge Schleckene holder seg skadefrie, er det stor sannsynlighet for at en/begge er på pallen. Blir også spennende å se om Sastre og Menchov kan samarbeide, men det tviler jeg egentlig på.

 

1) Andy Schleck

2) Basso

3) Menchov

 

Det blir pallen neste år tatt i betraktning at Contador ikke stiller. Skal ned til Frankrike og se etappen til Alpe d' huez og tempoen.

Er tempoen grenoble? :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Blir også spennende å se om Sastre og Menchov kan samarbeide, men det tviler jeg egentlig på.

 

Var det ikke sånn at Team Geox IKKE fikk protour lisens? og sånn sett ikke sikkert at noen av dem får sykklet Touren? (selv om det selfølgelig er stor sannsynelighet for at de får wild-card siden de har to så gode sammenlagt ryttere i troppen)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ryktes at Contador er utestengt for ett år. Heldigvis går han glipp av årets tour om det stemmer, men var da latterlig å komme med et unntakstilfelle her. Hvem som helst andre hadde fått to års suspensjon, men Contador har jo et kjent navn innenfor sporten.

 

Det er bekrefta nå. Latterlig at han ikke får to år ja, men jeg tipper han legger opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...