Gå til innhold

Tour de France 2011

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, er ikke helt sikker på om han var forberedt på å gjøre det alene. Men jeg tror nok at de andre vil kjøre på nå får å ta han igjen og vil derfor bli kvitt Petacchi

Skrevet

Haha, Thor er vill... Han gjør det riktige ved å stikke fra bruddet. Han er i en egen klasse nedover, og det er 14 km fra bunnen og inn til mål. Heia Thor!! :new_woot:

Skrevet

Kan være en liten fordel også om Roy kommer opp i ryggen hans slik at de kan dele på jobben opp bakkene - Hushovd vil kjøre fra i bakken nedover uansett..

Skrevet

Hvorfor skal ett spurtlag kjøre inn ett brudd på en fjelletappe?

Hvorfor skal flere spurtere gå i brudd på en fjelletappe?

Jeg prøver å tenke på hvor store sjanser det er for nordmennene i dag :new_woot:

Skrevet

Hvorfor skal ett spurtlag kjøre inn ett brudd på en fjelletappe?

Hvorfor skal flere spurtere gå i brudd på en fjelletappe?

Jeg prøver å tenke på hvor store sjanser det er for nordmennene i dag :new_woot:

Fordi ingen av de spurterne i bruddet har en sjans til den grønne, og nok heller ikke etappeseiere med mindre de vinner en som dette.

Skrevet (endret)

Det er vel hovedsaklig å bli kvitt Petacchi, eller generelt ha litt færre i gruppa

Også for å ha muligheten til å kjøre sin egen rytme i fjellet, holde en jevn fart slik at man slipper småstøtingen som kan komme i en større gruppe. Det koster mindre å kjøre konstant fort enn det koster å ta mange små støt.

EDIT: Nå som vi er tilbake fra reklamepause ser det ut som at det kostet mer enn først antatt for Thor :(

Endret av opar
Skrevet

Ja, ha så litt seigere ut. Men vi må være realistiske å huske at Roy og Mountcotie nok er bedre klatrere enn Thor. Håper Thor bare kjører sin egen rytme og tar det igjen nedover.

Skrevet (endret)

Er vel ikke så veldig langt til toppen, så hvis han bare holder avstanden så kan han ta det igjen. Men begynner å bli litt skummelt nå.

Åja, 5km igjen, hmm

Endret av seigmenn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...