Gå til innhold

Skifte "Ting som irriterer så grenseløst" om til en sosial klagemur!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nylig så har moderatorene gått sheis på "ting som irriterer så grenseløst" og smeller til med opprydding, stenging og kjeft.

 

Problemet er bare at tråden alltid har vært slik, og at den er i OT-baren.

Derfor lurte jeg på om vi kunne skifte tråden om til slik som brukerene selv har skapt den: En forumkafe der vi klager!

 

"Ting som irriterer grenseløst" har aldri vært en enkel telletråd i de årene jeg har hengt i tråden! Det har mer vært diverse snakk om ting som irriterer, og jeg ønsker at vi skal kunne fortsette med dette uten at moderatorene skal reagere! :)

Endret av Gavekort
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uenig.

 

msn-snakk kan taes på msn.

 

 

Etter det jeg har erfart så holder du deg ikke helt på skinnene selv, så kanskje du nå forstår hva jeg snakker om!? smile.gif

 

Trodde du frontet at du var en kvinne jeg, Jason SOmething. (Det hadde vært utrolig frekt om du var kvinne og salgspersonene refererte deg som mann ja)

 

Skjønner jeg godt,ville ikke hatt rasister som venn jeg heller.

 

Småpirk er det.

 

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når dere sier at tråden alltid har vært sånn må jeg nesten protestere litt. Hvis dere leser første innlegg, fra 2006, ser dere at det allerede da ble advart mot for mye offtopic, og at tråden ville bli stengt hvis dette fortsatte. Nå har ikke jeg vært aktiv i tråden så beklager hvis jeg tar feil, men det ser ut som om den har utviklet seg til en mer negativt ladet versjon av forumkaféen.

 

Jeg ser ingen problemer med å diskutere ting dere irriterer dere over, men innleggene jeg slettet besto av "Har vel kommet igjennom Motherload 4-6 ganger! Fortsatt er det like morsomt!" og "Nå fikk jeg lyst på negerboller!" Hvorfor hører dette hjemme i denne tråden og ikke i forumkaféen?

 

Når det er sagt, så er det flott dere tar opp slikt!

Lenke til kommentar

Lovende langt fra man kaller ''msn-prat'', begge de innleggene var relevant til svarene over.

 

Å diskutere hva som irriterer er greit.

Det som IKKE er ''allright'' ifølge modsa er ''msn-prat'' eller offtopic om du vil som forbigår relevansen.

 

 

Rart du ikke skjønner det.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Det er her dette kommer inn:

 

Derfor lurte jeg på om vi kunne skifte tråden om til slik som brukerene selv har skapt den: En forumkafe der vi klager!

 

Hvis du tar deg en tur bakover i sidene så vil du finne hundrevis av innlegg du er nødt til å slette.

No, now he'll know! :ohmy:

 

Men altså, Gavekort har faktisk rett i det. Det er nettopp som en mer "negativ" versjon av forumkafeen. Grunnen til at vi ikke poster slike innlegg i DNFK er nettopp at vi har "Ting som irriterer så grenseløst!".

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Men da tar jeg på meg oppgaven med å gå igjennom alle 2345 sidene og rapporterer alle innlegg som er off topic. Anbefaler alle å gjøre det samme

 

Jeg tror vi skal la moderatorene velge mellom å gjøre det selv eller la oss forandre reglene.

 

Om dette er et demokratisk forum så vil jeg tro at alle aktive brukere av tråden vil ha den slik som den er nå og ikke en kjedelig telletråd der vi poster irriterende ting og hopper over til neste bruker.

Lenke til kommentar

Om dette er et demokratisk forum så vil jeg tro at alle aktive brukere av tråden vil ha den slik som den er nå og ikke en kjedelig telletråd der vi poster irriterende ting og hopper over til neste bruker.

Hvis dere vil forandre trådens regler skal ikke jeg stå i veien. Jeg vil ikke bli husket som "han som ødela tråden vår". :)

 

Flere her i tråden kommer med gode argumenter og poenger. Til mitt forsvar har jeg aldri ment at diskusjon rundt det dere irriterer dere over regnes som offtopic og skal slettes. De innleggene som har blitt slettet de siste dagene hadde faktisk ingenting å gjøre med irritasjon og klaging. Blant innleggene som forsvant i natt var det en lengre diskusjon rundt nettlesere. Ikke klaging, men en diskusjon som hadde passet bedre i "Annet om programvare"-forumet.

 

Forstår dere hva jeg mener?

Lenke til kommentar

Jeg skylder ikke på noen som helst! Jeg har full tro på at tråden vil være slik som den alltid har vært den siste perioden. Det skal nok ikke en ny tråd til eller store forandringer i reglementet for å kunne gjøre oss fornøyde!

 

Blir tråden om til allslags non-sense som ikke har noen ting med irritasjon å gjøre (noe jeg tviler sterkt på) så kan dere få min tillatelse å slå ned banhammeren og gjøre tråden om til slik den var.

Lenke til kommentar

Jeg skylder ikke på noen som helst! Jeg har full tro på at tråden vil være slik som den alltid har vært den siste perioden. Det skal nok ikke en ny tråd til eller store forandringer i reglementet for å kunne gjøre oss fornøyde!

 

Blir tråden om til allslags non-sense som ikke har noen ting med irritasjon å gjøre (noe jeg tviler sterkt på) så kan dere få min tillatelse å slå ned banhammeren og gjøre tråden om til slik den var.

Second that!

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Hvorfor skal dere diskutere hvor morsomt Motherload er, eller at biff er det beste måltidet?

Jeg har alltid sett på Ting som irriterer grenseløst-tråden som en tråd hvor bruker A poster at han irriterer seg over ting B, og det er da lov å kommentere om at enten holdningen til bruker A er på jordet, eller at bruker A fremmer et viktig poeng. Dersom det blir en lengre diskusjon, kan innlegge(ne) rapporteres og eventuelt splittes ut i en ny tråd, eller bare slutte å diskutere det. Er grenser for hvor mye ny informasjon som kan komme inn på temaet om hvorvidt Green Day er emo eller ikke.

Det virker som om at tråden er enten svart eller hvit. At det er en helt tilfeldig tråd hvor du poster hva du spiste til middag, hvordan det gikk på trening eller hvilken nyhet som er mest spennende til at det blir en tråd hvor alle starter innlegget med 'det som irriterer meg er (...)'. Det er ikke det som er saken, langt ifra. Finn en gyllen middelvei. Jeg er ikke interessert i å lese deres private samtaler, men heller et emne hvor jeg kan ha noe å si.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...