Gå til innhold

PS3 slim 250 gb - bråker den?


datagnom

Anbefalte innlegg

Har tenkt og skifte ut min PS3 40Gb med en PS3 Slim 250Gb..

 

Men, jeg ser helst etter den nye modelen siden det er støy som er den største årsaken til at jeg skifter.

 

Har tenkt og bestille den på CDON, men er det noen som vet om det er den nyeste modelen de selger der nå? :roll:

 

Takker for svar :thumbup:

 

 

Min kommer fra CDON og bråker skumelt :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

der er fordi de som har deffekt maskin klager mest mens de som er fornøyde ikke kommer på forumet og lager en tråd som heter: "min ps3 bråker ikke".

 

 

men du har de som har stille maskin og syns sin bråker når den ikke gjør det pga de er sære. men vet på mitt tilfelle det ikke er det da eg testet ny ps3 slim mot min:P

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

ja som nevnt tidligere, våres bråker lite og kan ikke kalle det bråk. Og det var den modellen som nevtn tidlig i tråden.

Det er veldig rart hvis det er så mange forskjellige modell utgaver av PS3 slim..

Er det flere som har en som ikke bråker? Og så i tilfelle post hvor den er kjøpt og hva er serienr.

Fordi hvis det er mange som har det og det ser ut til at det er en serie som er feil. Så burde alle som har de seriene grunn til å få byttet.

JEg kan godt ta å lage et skjema på alle sammen, bare post det her. Enkelt som nedenfor.

Så lager jeg en presentabel excel tabell som blir postet her seinere? Skal vi gjør det sånn?

 

Modell serienr: cech-2103b - kundedata

Bråker ikke merkbart.

Lenke til kommentar

Trenger hjelp til å velge what to do. da min helt nye ps3 250 gb bråker og har skrudd seg av 1 gang da ps3en fryste. tilbyr elkjøp meg å sende den i retur eller gå til elkjøp og hente ny. desverre har ikke elkjøp butikkene 250 gb på laget. jeg kjøpte denne på nett for 2590kr.

 

Burde jeg sende inn og få ny fra nettbutikken (vet ikke om de gir meg penger for å bestille ny eller de gjør det for meg enda) tenker dette tar fra 2 uker til 3 uker. mye tid uten ps3

 

eller burde jeg gå til butikken og velge en 120 gb til samme prisen og få ny modell på stedet?

 

 

jeg har ikke behov for å ha 250 gb. kan nøye meg med en 120 gb men litt kjipt å gå fra 250 gb til 120 gb da 250 gb egentlig er verdt lit mer.

 

hva syns dere jeg burde gjøre? kan nevnes jeg er arbeidsledig og har mye tid hjemme og er på ps3en endel

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

 

Snakker du Xbox 360 bråkete nå?

 

Eller er det mindre bråk? Mer?

 

Eller har du støyallergi?

 

What?? :dontgetit:

 

:roll: ...

 

Jeg spurte om hva slags bråk vi snakker om...

 

 

den bråker mindre en en xbox, bråker mer en min kammerat sin ps3 120 gb. lyden har en lys og irriterende tone. den skal INN uansett, men ikke sikker på om det er vits å være uten maskin i 3 uker fr å ha 250 gb framfor 120 gb da begge er nokk da jeg ikke legge rinn musikk eller film på enheten.

Om du får 120gb raskere enn 250gb så velg 120gb, du kan jo sette inn en ny harddisk selv

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

ok, da ser jeg ann på svaret fra elkjip og eventuelt levere den inn og ta en 120 gb. orker ikke å gå mange uker uten konsoll!

 

tviler på den blir særlig stillere. min brors lager enda støy. bare ikke like ille. håper bare eg får en stillere og ikke like bråkete! kjipt å bytte inn og få 120 gb som bråker like mye xD hadde vært facepalm

 

 

 

hva er sjangsen den blir stillere?

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...