Gå til innhold

PS3 slim 250 gb - bråker den?


datagnom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Jeg har CECH-2004B 250gb

 

Altså den er stille, men jeg hører den om det er kun PS3'en som er på

 

Men alt med vifter lager lyd.

 

Uansett, så hører jeg ikke PS3 når PC'en er på. Som ikke bråker så mye heller...

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

cech-2103b er serienr eller nr som sto bak, den bråker ikke noe uvanlig eller høyt. Hører ikke den når jeg har på litt lyd.

2103b er den nye modellen, bare fra Storbritannia. Alle som begynner med 21, og ikke 20, er den nye modellen :)

 

Men det virker ganske tilfeldig om du får en ps3 som bråker eller ikke. Noen gir litt lyd fra seg, mens andre gjør det ikke. Kan ha også ha noe med omgivelsene å gjøre. Viktig at viftene får nok med plass. Har også hørt noe om at ps3en må gå seg litt til, altså at den må få kjørt seg en uke eller to før den blir stillere, faktisk..

Endret av Method_Man
Lenke til kommentar

jeg tenker jeg beholde rmin bråkete ps3 kanskje. og heller sender den på repp senere en gang. er arbeidsledig og har ikke noe annet å gjøre en å spille. å være uten maskin nå i 3 uker ved bruk av angrerett orker jeg ikke.

 

edit

maskinen hang seg nå og skrudde seg av:O vet noen hva som kan ha gått galt? skjedde i bc2

 

kanskje jeg burde bytte alikavell:S

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

Har tenkt og skifte ut min PS3 40Gb med en PS3 Slim 250Gb..

 

Men, jeg ser helst etter den nye modelen siden det er støy som er den største årsaken til at jeg skifter.

 

Har tenkt og bestille den på CDON, men er det noen som vet om det er den nyeste modelen de selger der nå? :roll:

 

Takker for svar :thumbup:

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar

Ok..

 

Men har hørt en venn av meg sin Slim, og den støyer nesten ikke.

 

Men anyway.. Jeg har tenkt og bestille fra nett, å CDON har jeg bestillt alle konsollene mine fra, og syntes de er rask :D.. Pluss at jeg skal bestille med Faktura som jeg ikke får til med elkjop. :hmm:

 

Men vet bare ikke om det er den nyeste :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...