Gå til innhold

PS3 slim 250 gb - bråker den?


datagnom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok. Ja han gleder seg som en unge til "neste år" da han tror han får det. hehe. eller seinere i høst..mast hele sommeren.. ER det noen bra spill der som ikke er GTA, fordi han vil spille det, det har han vilt siden han var 4 år men får ikke lov. Men må jo være andre spill som ikke er like voldelige men kanskje litt mindre men like morsomt? Noen anbefalinger?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Jeg har PS3 Slim 250gb, og jeg har tydelig vis vært heldig og fått en som nesten ikke lager lyd. :)

 

Men om den lager litt lyd gjør vel ikke så mye? Jeg har lagt merke til at barn under 10 år ikke bryr seg om lyden pc/konsoll etc lager når de spiller. ( Lillebror på 8 bryr seg hvert fall ikke.. heller ikke søskenbarnet mitt..)

 

Edit: Til spill kan du sjekke ut Lego Star Wars(evt de andre lego spillene) og ModNation Racers.

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

Tror dette holder, skal ta å sjekke opp disse, neon kan han jo ønske seg til jul osv også og spare penger til selv.

 

Little big Planet

Ratchet & Clank ToD

LEGO Indiana Jones

Toy Story 3

Crash Bandicoot

Lego Star Wars

 

Takker, da skal jeg klare meg lenge tror jeg.

Lenke til kommentar

Hei

Skal kjøpe PS3 slim til ste-sønn min som blir 8 år.

HAr hørt noe rykter om at denne bråker litt? Er dette sant? Er det så at da kan man bare bytte vifte inne ? Selv om garantien ryker..

Min slim 250 GB bråker mindre enn en hvilken som helst pc (med vifte). Du hører den, men ikke når du gjør noe samtidig. Da er det knapt nok bakgrunnstøy.

Lenke til kommentar

PS3 slim skal ikke bråke.. ;)

 

Dessuten, det er nettopp kommet en "ny" slim modell i butikkene, så det er positivt for deg som kjøper nå. Dette er ikke noen stor oppdatering, men den nye har en mindre grafikkchip som gjør at den utvikler mindre varme enn gamle ps3 slim, og derigjen bråker mindre :)

 

 

 

bestilte på fredag en ps3 slim fra elkjop.no for 2590. sjangs jeg får en av de nye? hvordan vet jeg om jeg får en av de nye?

 

 

 

forøvrig er det 120 gb som sliter mest med støy da det er bedre viifter i ps3 250 gb en 120 gb. ifølge ps3 forumet uk. jeg hadde en 120 gb som støyet så jeg krevde pengene tilbake og bestilte 250 gb da den skal være stillere en 120 gb.

Lenke til kommentar

PS3 slim skal ikke bråke.. ;)

 

Dessuten, det er nettopp kommet en "ny" slim modell i butikkene, så det er positivt for deg som kjøper nå. Dette er ikke noen stor oppdatering, men den nye har en mindre grafikkchip som gjør at den utvikler mindre varme enn gamle ps3 slim, og derigjen bråker mindre :)

 

 

 

bestilte på fredag en ps3 slim fra elkjop.no for 2590. sjangs jeg får en av de nye? hvordan vet jeg om jeg får en av de nye?

 

Da får du nok en av de nye :) Den modellen som ligger ute på elkjop.no nå er den nyeste. Sjekk på bestillingen din du, skal hete "PS3CECH2104B".

Lenke til kommentar

Helt sikker :)

 

datagnom: Jeg er redd det er den gamle typen ps3 slim. Men det er ikke stor forskjell mellom de to, så det er ikke et must å ha den nyeste modellen. Så lenge du lar ps3en stå litt unna andre varmeobjekter, og gir viftene rom, så burde det ikke være problem..

 

Men, om du fremdeles kan avbestille, så ville jeg gjort det ;)

Endret av Method_Man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...