Gå til innhold

PS3 slim 250 gb - bråker den?


datagnom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei jeg fikk det fra denne tråden...

Hvis en ser bakover så er det kun de 4 folk har lagt serienr på i tråden. Og da med enten stille eller bråker. Så hvis flere følger opp denne å legger til serienr og om den er bråkete eller stille så finner vi gode resultater.

Sjekk link, det er mange som har det slik.

http://www.google.no/search?hl=no&source=hp&q=ps3+noise+problems&cts=1281689776081&aq=1&aqi=g4&aql=&oq=ps3+noise&gs_rfai=

 

CECH-2004B stille

cech-2103b stille

CECH-2104A er stille.

CECH-2104b bråker

Endret av datagnom
Lenke til kommentar

Tenkt og snart kjøpe meg en PS3 Slim. Men ser at CECH-2104b bråker, er dette et tilfelle med alle?

 

Kan eventuelt kjøpe 120GB da jeg egentlig ikke trenger 250GB, men alltid fint og ha :)

 

Men om 120GB teoretisk sett er roligere går jeg for den :).. Noen som vet om A er bedre en 2104b? Og hva er egentlig forskjellen på de to innvendig siden b bråker?

 

 

:D

Lenke til kommentar

jeg hadde 250 gb 2104b. ville valgt 120 gb 2104a. jeg mistenker det er hver serie lager forskjellige lyder. jeg fikk film på kjøpet av elkjøp siden jeg gikk ned fra 250 gb nettkjøpt til 120 gb i butikk til samme pris:D

 

 

tro meg, du trenger ikke 250 gb. 120 gb holder i haugevis. jeg hører enda denne modellen, men lyden er ikke like dominerende som 250 gb.

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

gjort;) men har sendt mail til elkjøp og spurte de om jeg trenger å levere inn den riktige kontrolleren så jeg ungår no problemer. maskinen gikk udner DOA så den vil jo ikke selges på nytt. ergo kontrolleren har ikke noe å si. jeg vil ha ren samvittighet. har 3 kontroller fra før av så har nokk av vibrasjonskontrollere

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

Kjøpte meg CECH-2104A på Lefdal på torsdag, musestille! :)

120GB, sant?

 

Blir nok en 120GB på meg da ja :) Siden de fleste med A - syntes den er stille :D

 

40GB jeg har nå er ikke til og leve med, der er det like høy lyd som støvsugeren her. :roll:

 

Og som Cosmo Kramer sier, så trenger man ikke så mye mer GB-egentlig.. Iallefall ikke jeg, som nesten bare ser film, og bruker den til spilling inni mellom :thumbup:

Isåfall er det ikke noe vanskelig å skifte ut HDDen :D

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...