Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du med det? Ser på nå. Har ikke orket å se på inledende runder. Imorgen starter kvartfinalene, og da blir det å se på :)

 

Ifølge hjemsidene til IEM skulle Socke vs Squirtle spilles klokken 13:10 CET, nå er da klokken 19:55 CET?

 

Edit: Ved litt ettertanke... er det slik at en må vinne med 2 kamper eller noe, så fortsetter de å ta annenhver? Derfor holder det på i evigheter?

 

Edit2: Nå spiller plutselig SjoW. Skjønner ingenting av dette systemet jeg. Det er da ikke et vanlig tournamentsystem?

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

ESL spoiler:

 

 

Socke, Squirtle og Sjow endte på delt 3 plass i gruppespillet, og måtte spille tie-break for 3.plassen (som går videre til kvartfinalen). Men ingen av dem klarer å avgjøre, og hvert tie-break ender med at alle tar en seier hver. Vi har nå startet på det fjerde tie-break'et. Spillerne er helt klart slitne, som resulterer i noen helt syke interessante og lange games.

 

 

Lenke til kommentar

Haha greit, laster den opp etter skolen i morra (ligger på laptop i senga atm) pm meg vordan jeg laster opp igjen da? (har glemt d) :p

 

 

edit: vil bare minne om at de ble ikke slått pga skillz, men pga lame cheeseness, hovedsakelig var d vel team8n min som slo dem :p

Endret av Gnurk(homesmasher)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...