Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dobbelpost. Men det blir nå sånn..

Fler som så Huk vs Revival idag? Det er riktignok A-class, men for en fantastisk bo3! Anbefales.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)

Ja, det er bare å klikke seg inn på streamen til ESL om man ikke allerede føger med. Socke, Squirtle og Sjow nekter å forlate spillarenaen og har visst bestemt seg for å spille Bo27 mot hverandre, sånn omtrent...

http://www.own3d.tv/...TV_-_CeBit_2011

Endret av Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)

Hva mener du med det? Ser på nå. Har ikke orket å se på inledende runder. Imorgen starter kvartfinalene, og da blir det å se på :)

Ifølge hjemsidene til IEM skulle Socke vs Squirtle spilles klokken 13:10 CET, nå er da klokken 19:55 CET?

Edit: Ved litt ettertanke... er det slik at en må vinne med 2 kamper eller noe, så fortsetter de å ta annenhver? Derfor holder det på i evigheter?

Edit2: Nå spiller plutselig SjoW. Skjønner ingenting av dette systemet jeg. Det er da ikke et vanlig tournamentsystem?

Endret av Ajaco
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

ESL spoiler:

Socke, Squirtle og Sjow endte på delt 3 plass i gruppespillet, og måtte spille tie-break for 3.plassen (som går videre til kvartfinalen). Men ingen av dem klarer å avgjøre, og hvert tie-break ender med at alle tar en seier hver. Vi har nå startet på det fjerde tie-break'et. Spillerne er helt klart slitne, som resulterer i noen helt syke interessante og lange games.

Skrevet (endret)

Irriterer meg grenseløst av own3d.tv er nede hele tida, men det er vel bare sånn det er med 25k som skal streame samtidig :p

Edit: Nå kom den opp igjen! Day[9] <3

Endret av danno_O
Skrevet

Får de konsekvenser om jeg melder meg på og ikke møter opp? Jeg har lyst til å være med, men vet ikke om jeg er tilgjengelig klokken 19.00

Skrevet (endret)

Haha greit, laster den opp etter skolen i morra (ligger på laptop i senga atm) pm meg vordan jeg laster opp igjen da? (har glemt d) :p

edit: vil bare minne om at de ble ikke slått pga skillz, men pga lame cheeseness, hovedsakelig var d vel team8n min som slo dem :p

Endret av Gnurk(homesmasher)
Skrevet

Pakk den inn i en .zip fil (høyreklikk på fila, så får du et alternativ som heter archive, zip, eller noe i den dur). Etter den er .zip eller .rar fil, kan du laste den opp på forumet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...