Gå til innhold

Doofenscmitz treningslogg! Nå semi deaktivert...


Anbefalte innlegg

Meget bra skrevet. CUDOS for det innlegget i massevis. Tommelen opp o.s.v... :)

 

Jeg har tenkt den veien selv, men ikke vært sikker på om jeg har hatt rett. Nok proteiner også sunn mat ellers i tillegg,men ikke for mye som det se ut til at jeg har gjort nå.

 

Jeg har nok overspist de 2 siste månedene, men ser nå at jeg kan godt kutte sikkert 25% av maten jeg dytter i meg. Når jeg var sist på diett så gikk detr jo tross alt ikke altfor fort så om jeg kutter en del nå og bare koser meg med treningen så kan det jo bare bli bedre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gårdagens økt (B)

 

Knebøy

5x5x72,5kg

 

Militærpress

5x5x37,5

 

Markløft

1x5x72,5

 

Chinups

3x5x2,5kg

 

Planken

3x30sekunder fordelt på 15 sekunder på hver fot

 

 

Var en bra økt i går. Jeg skal la markløften følge knebøyen og se hvordan det går. Det vil bli 5 kilos økning for hver økt kontra anbefalingen til SL som er 2,5 kilo.

Om det ikke er smart så sier kroppen fra selv og jeg er flink til å lytte til den så det skal gå greit.

Lenke til kommentar

Dagens økt (A)

 

Knebøy

5x5x75kg

 

Benkpress

5x5x65kg

 

Nedtrekk

3x5x66,5kg

 

Dips

3x5x10kg

 

Reverse crunches

3x6x20kg motvekt

 

 

Bra økt enda en gang :new_woot:

Tok ned dips til 10 kg for å begynne på nytt, kjente noe funky greier i venstreskuldra og begynner med litt skadeforebygging nå...

Lenke til kommentar

Dagens økt (B)

 

Knebøy

5x5x77,5kg

 

Militærpress

5x5x40kg

 

Markløft

1x5x77,5kg

 

Pullups

3x5x2,5kg

 

Planken

3x3o sekunder fordelt på 15 sekunder på hver fot

 

 

 

Sinnsykt bra økt i dag igjen... 5x5 er fett...

 

Syntes alle øvelsene var dritlette, mulig det var amfetin og ikke kreatin jeg hadde i morgenshaken... :p

Nå skal det fortæres en boks tunfisk med pasta, chili, tomater, løk og sopp til. Skal drikke en pakke melk i tillegg og se film og dynge innpå en plate sjokolade og en 1/2 liter cola... Kcal er Kcal uansett hvor det kommer fra og jeg kan ikke se at Cola er skadelig for annet enn tennene om det blir forbrent... :dribble:

Lenke til kommentar

Wow :ohmy:

Datt nesten av stolen da jeg så bildet i førsteposten.

 

Hvor lang tid er det gått mellom ?

Hehe, ja det er en liten forskjell :p

 

Er 2 år mellom bildene, men jeg så bare litt tynnere ut i januar i år enn på første bildet så effektiv fettforbrenning er gjort på 6 måneder ;)

 

EDIT: Vekta har nesten stått stille forresten, har gått ned fra 68 til 65 kilo... :)

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...