Gå til innhold

Fantasy Premier League 10/11

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke særlig seriøs forrige gang. Tenkte jeg skulle lure folk ved å si at jeg hadde kjøpt spillere som skulle delta i Asia-mesterskapet.

Skrevet

Ny runde, nye muligheter.

Kingson

Vidic - Skrtel - Kolarov

Van der Vaart - Gamst Pedersen - Adam © - Nani

Campbell - Berbatov - Tevez :sick:

Benken: Foster - Hangeland - Yaya Toure - Ridgewell

Skrevet (endret)

Regner med det siste laget ditt også er tull. Du må være den spilleren som er mest oppdatert på regler etc., og kan ikke ha unngått doblingen til 2x Pool. :p

EDIT: Haha, jøss. Hadde jeg vært litt raskere, hadde poenget mitt stått mye bedre.

Endret av Vamos
Skrevet

Det er jo en grunn til at jeg har Skrtel i forsvar da. Tror du virkelig jeg hadde kjøpt en Liverpool-spiller om de bare hadde hatt en kamp denne runden? :green:

Skrevet

Fant ut etter jeg hadde kjøpt spillere at også Pool hadde to kamper.

Smart å tro at Blackpool skulle spille kamp mot seg selv da. :D

Skrevet

.. og for oss som ikke er helt opptatt på reglene, hva er dette dobbelt snakket?

At noen av lagene skal spille to kamper i den runden. Det var mange utsatte kamper i desember, og disse må jo bli tatt igjen en eller annen gang.

Skrevet

Fant ut etter jeg hadde kjøpt spillere at også Pool hadde to kamper.

Smart å tro at Blackpool skulle spille kamp mot seg selv da. :D

Veit. :D

Trodde fristen var tidlig som vanlig, så jeg stresset som fy med å fikse laget. :!:

Skrevet

32 poeng. Med min flaks er jeg overrasket over at det ble så mye. DJ og Nani stod for poengene mine, Adam som kaptein fikk åtte.

Bare vent og se, Kolarov, Gamsten og van der Vaart kommer alle til å få rødt kort i morgen. Som vanlig skal jeg få svi for å ha en storscorer på benken.

Skrevet

24 poeng her. Stor tabbe å ikke ha Adam eller Nani som kaptein. Berbatov vil jo ikke mer nå. Hadde egentlig planer om å ta VdV som © , men droppet det. Tape en del her i alle fall.

Skrevet

Tja.. Hva kan man si? Ikke rakk jeg å bytte spillere, så det ble såklart ingen keeper, ettpar 3 spillere som ikke spiller og 2 poeng!

Skrevet

Bra å ha Hangis på benken, Latias. :D

Du vet, det er ikke særlig lurt å være så kjepphøy før runden er slutt.

For det viser seg at Kolarov tilfeldigvis er syk i kveld. Dermed må en av spillerne mine fra benken komme inn. Kan du gjette deg fram til hvilken spiller det er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...