Gå til innhold

Fantasy Premier League 10/11

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha slått deg hele to runder på rad (etter å ha tapt sånn 6 på rad) er det virkelig på tide å slå tilbake. Ikke bare har jeg tatt inn en hel god del poeng, men jeg er også tre ganger så langt i cupen som deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cupen betyr ikke noe for meg, ettersom at man trenger flaks for å komme seg videre. Som kjent så har jeg ikke særlig flaks, men det er pga. dyktigheten min at jeg faktisk er med blant de 12 beste. I cupen ble jeg slått ut fordi åtte av ti kamper ble utsatt, og selvfølgelig hadde motstanderen stappet laget fullt med spillere fra de to kampene som ble spilt. Om du kanskje har glemt, så slo Follo ut Rosenborg i årets cup. Så alt kan skje i cupen. :p

Ligaen derimot, der har du ikke sjans mot meg. Dyktigheten min har større verdi enn flaksen din. Du har tatt inn masse i det siste ja, men jeg er overbevist om at jeg cruiser i land seieren over deg i ligaen. :w00t:

Skrevet

Det er egentlig rart at du ikke er MER enn 35 poeng foran meg da jeg feks hadde tre runder uten å endre lag. Av 19 runder har jeg vel glemte å bytte laget på i alle fall 5 av rundene. :p

Skrevet

Har fylt opp laget med spillere fra Mentalsykehus FC. Enten får jeg poeng på Fantasy, eller så slutter de å plukke poeng. Satser på det siste.

Krul

Hangeland - Vidic - Kolarov

van der Vaart © - Yaya Toure - Gamst Pedersen - Nasri - Nani

Berbatov - Tevez :sick:

Benken: Foster - Carroll - Nelsen - Ridgy

Skrevet

Haha. Hver gang jeg har Tevez på laget så spiller han ikke. Enten er han skadet, suspendert eller spillelei og hjemme i Argentina. Heller ingen Kolarov i dag.

Skrevet

Liverpool er møkk dårlige uansett ellers. Mot et Wolves-lag hjemme blir det seier uansett, og da kan gjerne Torres stå for målene. Heller det enn 3x Kyrgiakos.

Skrevet

Ræva runde. CS på Hart er eneste positive. Nani har heller å starte senere idag, slik at jeg unngår Bent som emergency emergency captain. Han fikk 2 poeng igjen! Møkka-Bent har 1 runde igjen på seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...