Gå til innhold

Noen som kan fortelle meg litt om Garage i Bergen?


Anbefalte innlegg

Har nylig flytta til Bergen i jobbsammenheng og er litt på utkikk etter utesteder.

Har vært innom Contra, Scotsman, Onkel Lauritz (omg! Koselig bortgjemt sted) og selvfølgelig Zachen.

 

Hører ryktene skal ha det til at Garage er et litt rocka metal-sted. Og lurte litt på om noen innfødte eller gjengangere kunne fortelle litt om hva som spilles på en typisk kveld der?

Er glad i rock og metal, og er egentlig veldig rund i smaken (bortsett fra nu-metal).

 

Og hva viktigere er... hvor er stedet hen og hvordan kan jeg best peile meg inn retninga fra hvor bussen stopper i sentrum?

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er der sjelden selv annet enn ved spesifikke konserter, men det er et av få steder som utelukkende spiller rock og metal.

Stedet ligger i krysset mellom Christies gate og Nygårdsgaten, mellom Kvarteret og SV-fakultetet, på andre siden av gaten.

 

Du kan også sjekke ut Inside Rock Cafe (de har et fantastisk utvalg av burgermenyer) og tilhørende Inside Live (hjemmeside). Ligger i umiddelbar nærhet av Hectors Hybel, Lille og Dreams.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Apropos Inside.

Hvis du er veldig sulten en gang så anbefaler jeg deg å prøve deg på Inside sin "Suicide solution".

1300gr. burger med tilbehør. Spiser du den opp på en time er det gratis.

 

edit: Var visst 1300gr. når jeg sjekket hjemmesiden deres. Ikke 1000gr som jeg først skrev.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Fant begge to faktisk.

Garage var utrolig skuffende. Var der et par halvliteres tid, og det som ble spilt varierte fra swing til jazz til country. Tok meg ei runde til et annet sted og returnerte seinere for å gi det en sjangs til, men reportoaret var ikke stort bedre da.

 

Men så gikk turen til Inside. Ble møtt av Warlock & Doro, etterfulgt av Skid Row, Mötley Crüe, Maiden og Manowar. Blei der resten av kvelden for å si det sånn. :love:

 

Takker for tips folkens. Må vel få prøvd den omtalte burgeren en gang også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...