Gå til innhold

FKH like uspiselig som Odd?


Step_up

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke sett noen taklinger med strake bein og knotter. han spiller ofte på grensen, men spiller stort sett rent. Noe og dommerne er helt enig med meg i, hvilket vi kan se av kortstatistikken fra i fjor hvor han bare fikk 2 kort...Jeg og dommerne virker å være enige...Og det er bra, for han spiller hardt, men er ikke usportslig. Dog, hard og kompromissløs! ;)

 

At han ikke har rødt i år synes jeg og sier sitt om at han holder seg innenfor grensen.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bakke går alltid inn for å vinne duellene. Han spiller kanskje ofte på grensen slik at det får noen uheldige utfall, men han går alltid inn for å ta ball. En ren og sportslig spiller!

 

kanskje det kokte litt når jeg lagde denne tråden? Pleier ikke å se de noe særlig forutenom mot Brann, men i denne kampen var det ille...

Korleis i alle dagar kan du kalle FKH uspiselige, og i samme tråd omtale Bakke som "ren og sportstlig"? :dontgetit:

 

Bakke hadde passa betre i Amerikansk fotball, sjølv om han neppe hadde blit populær der heller med side taklingar.

Endret av Zeph
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I tillegg er Bakke en sutrende grineunge som klager og hyler på dommere og motspillere så og si hver j**la kamp

 

har ikke jeg fått med meg...

 

Zeph:det skrev jeg i innlegget over ditt. hva er det du mener med Amerikansk fotball? :dontgetit: Begynner å dra det litt bort fra topic føler jeg...

 

men når ett lag klarer i en kamp å være så ufyselig, så tyder det på at de er godt trent til det...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...