Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

"Dings" for å tappe ut luft av dekk?


Anbefalte innlegg

Først, bruken er i ett bryllup - skape litt "gøy".

 

Finnes det en "dings" som man raskt og enkelt kan tappe ut luften av dekk med?

 

Vet jo at man kan holde en fyrstikk inn på "prikken", men det tar tid.

 

Ser for meg en "dings" som man skrur på "gjengene" og deretter automatisk tapper luften ut.

 

Finnes det noe slikt? Hva heter det og hvor kan det kjøpes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for alle innspill, det er nok det siste forslaget som er det beste.

 

Saken er at en kompis skal gifte seg, han har tidligere vært svært aktiv med å lage ablegøyer når andre har giftet seg.

 

Dermed skal det tas hevn og flere biler må settes ut av spill for folk i pentøyet...

Lenke til kommentar

Takk for alle innspill, det er nok det siste forslaget som er det beste.

 

Saken er at en kompis skal gifte seg, han har tidligere vært svært aktiv med å lage ablegøyer når andre har giftet seg.

 

Dermed skal det tas hevn og flere biler må settes ut av spill for folk i pentøyet...

Så hans ablegøyer som du kaller det skal hennes på andré personer?

Vis jeg forsto riktig har du misforstått helt og planlegger rett og slett hærverk

 

Hva med å heller kaste en kake i trynet på han mens han går opp altergangen og si "Take that bitch!"

Nah heller lokket med billig musserende vin ispedd avføringsmiddel når de står på kirketrappa

Lenke til kommentar

off-topic

 

hehe, ikke herverk, bare noen biler som må parkeres - med sløyfer tvunnet rundt bilene og rutene dekket med post-it lapper...

Jo det er hærverk å tappe luft ut av dekk på biler til tilfeldige mennesker.

Samme med det du planlegger med sløyfer og post - it egentlig dog ikke like alvorlig.

 

Ser ikke helt logikken din, du skal ta igjen på en person med å gjøre noe mot andre som ikke egentlig påvirker personen du skal ta igjen mot.

Personlig hadde jeg som brudgom syntes det var ustyrtelig morsomt att noen knytta sløyfer på biler når jeg skulle gifte meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...