Gå til innhold

Telefonkiosken - møtestedet for mobilinteresserte


Anbefalte innlegg

Etter særdeles vellykede forsøk andre steder på forumet har vi nå opprettet Telefonkiosken - møtestedet for mobilinteresserte

 

Dette er en mindre formell pratetråd for oss mobilinteresserte på forumet. Her går praten om løst og fast, uten kravet til å holde oss "on topic" slik vi har ellers her på forumet.

 

Dette er rett og slett stedet hvor vi mobilinteresserte kan sosialisere og la praten gå fritt.

 

Samtidig er det på sin plass med noen enkle regler:

- Selv om praten her er fri gjelder naturligvis resten av våre retningslinjer.

- Sørg for at alle har det bra. Telefonkiosken er et sted hvor vi kan sosialisere og kose oss, ikke et sted for krangling og andre ulumskheter.

- Alle former for trolling og flamewars slås hardt ned på.

- De store diskusjonene om hvilken telefon eller operativsystem som er best tas ikke her, det har vi allerede mer enn nok tråder om allerede.

Endret av cyclo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe... Runar og jeg har flyttet tråder siden 12 i natt... Jeg kommer til å ha mareritt om mobiltelefoner i flere uker nå tror jeg.

 

 

Og så for å legge debatten om hvilken smarttelefon som er smartest død: En telefon som ikke kan kjøre emacs på en fornuftig måte er ikke smart. Ergo, smarttelefoner er foreløpig en myte. :tease:

Lenke til kommentar

Hehe, ser du romle romle, når du ser over data av treningsrunden :whistle:

 

Synes nå den smarte telefonen myten døde svært fort når jeg må forsatt velge E-posttilbyder på HTC-en min istedenfor skrive inn epost adresse så sette den opp instilinger automatisk for gmail osv.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Solgte akkurat min Samsung Galaxy S og Sony Ericsson Xperia X10 mini. Savnet skikkelig tastatur, så nå sitter jeg med min Blackberry Bold til i morgen formiddag, så skal jeg hente en X10 Mini Pro. Moro. :)

 

EDIT: Bra jobbet, Cyclo. Det var sårt trengt på dette forumet.

Endret av kraftpapir
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sommeren er her, og da legger man fra seg alskens smarttelefoner (les: iPhone) og finner frem gode gamle Nokia 6300. Jeg merker at batteritiden (som i utgangspunktet ikke er, fantastisk) ikke er som tidligere sommere, og merker tydelig iPhone-abstinensene ved hver röykepause ++. Likevel er det noe deilig med det, og det gjör at overgangen til höstens nye smarttelefoner blir enda mer deilig.

 

Så var mitt lille bidrag til cafe-forsöket over. Håper tråden slår til, og håper hele forumomveltningen går bra Cyclo. Har fått en vane for kun å lese Diskuter Artikler-seksjonen, kanskje det endrer seg.

 

God sommer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...