Gå til innhold

Dropper Spotify


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden Spotify har en stor brukermasse syns jeg de kan skru opp mengde reklame. Saa mye reklame at i gjennomsnittelig saa boer hver bruker aktive bruker generere 10-20 kroner i uken slik at det forsvarer at de ikke har kjopt seg unlimited eller premium.

 

Tror ikke Spotify har vaert flink med aa selge reklametilbudet deres, jeg har premium saa jeg vet ikke hva slags reklame det er der, men den gangen jeg horte paa reklame var det meste egenprodusert reklame av type This is Roberta / Jonathan from Spotify. Og akkurat de tror jeg ikke gir saa mye inntekt.

Lenke til kommentar

Tror ikke Spotify har vaert flink med aa selge reklametilbudet deres, jeg har premium saa jeg vet ikke hva slags reklame det er der, men den gangen jeg horte paa reklame var det meste egenprodusert reklame av type This is Roberta / Jonathan from Spotify. Og akkurat de tror jeg ikke gir saa mye inntekt.

 

Det er egenprodusert reklame om å kjøpe premium. Så det er ganske smart. Fordi Jonathan er ihvertfall hatet av en del spotify brukere, vil jeg tro. Jeg trur Spotify drar inn mer på nettopp det, enn hva du trur.

Lenke til kommentar
Siden Spotify har en stor brukermasse syns jeg de kan skru opp mengde reklame. Saa mye reklame at i gjennomsnittelig saa boer hver bruker aktive bruker generere 10-20 kroner i uken slik at det forsvarer at de ikke har kjopt seg unlimited eller premium.

 

Tror ikke Spotify har vaert flink med aa selge reklametilbudet deres, jeg har premium saa jeg vet ikke hva slags reklame det er der, men den gangen jeg horte paa reklame var det meste egenprodusert reklame av type This is Roberta / Jonathan from Spotify. Og akkurat de tror jeg ikke gir saa mye inntekt.

Hvis de øker mengden reklame, vil folk slutte å bruke det.

 

Musikkindustrien må innse at folk ikke lenger er villig å betale blodpris for musikk. De konkurrerer mot gratis musikk.

 

Jeg har allerede forklart hvordan de kan konkurrere mot gratis. Å gjøre det verre for brukerne vil bare gjøre at flere går tilbake til ulovlig nedlasting.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...