Gå til innhold

htc desire høyttaler skrap i samtaler men ikke på musikk?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kjøpte en htc desire tlf i dag og er fornøyd så langt.

Det som jeg synes er rart er at hvis jeg prater i tlf og setter på høyttaleren så har det lett for og komme en høy ulyd en skrapelyd på en måte at det høres ut som han du prater med snakker veldig høyt i tlf, har jeg den på fult så skraper det en del, har jeg dempet den 2-3 hakk så er den omtrent helt fin men ikke høy nok synes jeg.

 

Når jeg setter på musikk eller ser video så kan jeg ha lyden på fult uten at det er noe som helst ulyder og lyden er høy og klar.

 

Hvorfor er det bare slik når jeg prater i tlf?

 

Noen som har testet det samme med sin? eller vet hvorfor det er på en måte skrapelyd i tlf samtaler med høyttaler på.

 

Hvis det var noe rart med høyttaleren så ville det vel skrapet når man spiller høy musikk også? Det er kun i samtaler.

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har også samme skrapelyd/vrenging i lyden når høyttaler er aktivert under samtaler. Forsvinner ved lavt volum, men da mister jo "høyttaleren" sitt poeng. Den er riktignok ikke der under musikkavspilling, men da er lyden så tynn at det gjør vondt å høre på.

 

Konklusjon er at høyttaleren er ubrukelig. Regner vel egentlig med at dette er kvaliteten på høyttaleren på Desire, så ingen reklamasjon. Men ellers er jeg strålende fornøyd da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...