Gå til innhold

TV2s Tour de France manager 2010! [Liga: diskusjon.no]

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk ganske bra med meg i dag, lurer på om jeg skal bytte Evans med Schleck. Må nesten også bytte ut Martínez, han kom inn 11.45 bak Schleck i dag, ikke spesielt imponerende i dag heller altså.

Noen forslag til ny klatrer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, burde man fortsette å ha Armstrong som kaptein eller er det på tide å bytte han ut?

Armstrong har ikke sjangs på den gule trøya lenger. Mulig han tar noen etappeseirer, da.

Skrevet

Nevnte det i den andre tråden først. Hvem er i brudd nå? :p

Heldigvis skuffet ikke Kreuziger meg. Estlenderen som var i brudd kan ta seg en bolle. :D

Håper Kreuziger tar noen høyere steg i år. Han har virkelig potensialet til å vinne TdF innen få år.

Skrevet

Det er vel bare plasseringen i mål som teller. Jeg har hatt et par ryttere i brudd som har tatt noen klatrepoeng på tidligere etapper, men de har ikke fått poeng.

Skrevet

Alle fjellpoeng teller visst. Får like mye poeng som rytteren får klatrepoeng. Ikke allverdens, men dog.

Ser at fristen i dag var kl 13:05. Da hadde jo allerede ting skjedd, og man kunne lett sikret seg poeng ved å sette inn Moreau eller Pineau. Sene frister forekommer på andre etapper også. Det er smått latterlig egentlig, mange har ikke sjans til å sitte hjemme i 12-13-tida hver dag. Jeg selv jobber stort sett.

Skrevet

Men på forumet har du tid til å sitte .... :nei:

Jobber STORT SETT. I dag er unntaket, har kveldsvakt fra kl 17 :p Resten av uka og neste uke er det tidligvakt...

Skrevet

Det er vel bare plasseringen i mål som teller. Jeg har hatt et par ryttere i brudd som har tatt noen klatrepoeng på tidligere etapper, men de har ikke fått poeng.

Jeg fikk masse poeng på Pineau i dag...

Skrevet

Jeg pleier som regel å sjekke poengene nesten med en gang etappene er ferdig. Opprinnelig hadde Schleck 200p på søndag, men det ble senere gjort om til 230. Så de legger nok ut spurt- og klatrepoeng lenge etter at episoden er ferdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...