Gå til innhold

TV2s Tour de France manager 2010! [Liga: diskusjon.no]


Latias

Anbefalte innlegg

Kan jeg kaste Cancellara fra laget mitt? Han er dyr, og jeg er usikker på om han får inn noen poeng selv med den gule trøya. Han kjemper vel ikke om noen etappeseier før neste tempo.

 

Cancellara kan finne på å støte fra et felt like før mål, og holde unna for feltet. Mener å huske at han har gjort det før, er det noen som har "motor" til å gjøre det er det han. Sjangsen for at det skal skje er vel derimot liten, så han fortjener neppe noen plass på laget lengre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen spesielle navn som er verdt å merke seg før morgendagens etappe?

 

Avsluttningen kan bli hard, det kommer an på hvor hardt det blir kjørt i feltet. Jeg tror på spurtere som Hushovd og Farrar i morgen. Cavendish og Petacchi kan få det vel tungt opp det siste "fjellet".

Lenke til kommentar

Akkurat det samme som skjedde med meg! (Byttet fra Sky til Garmin da) Sykt irriterende at Farrar, Dean og Vandevelde sannsynligvis er ute av Touren og at jeg får masse minus på Sportssjefen, samtidig som han er dyr og at de har mye mindre sjans på å vinne etapper etter at Farrar er ute...

 

Tror nesten jeg gir opp dette spillet. Det er jo så sykt random uansett. Han Bouet som fikk andreplassen idag helt gratis skaffet jo massevis av poeng. Latterlig...

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Sier som jeg har sagt før i tråden. Synes det bare er bra at man har få bytter. Gjør det vanskligere å sette opp et lag, og mer brukervennlig er det også siden man ikke trenger å tenke på å bytte konstant for å ligge bra ann i privatligaer osv. Man må være forsiktig med byttene og bare bruke de når du må. For meg kunne man godt hatt maks 5 bytter som du bare kunne ta hvis rytteren brøyt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...