Gå til innhold

TV2s Tour de France manager 2010! [Liga: diskusjon.no]


Latias

Anbefalte innlegg

Les mer her.

 

Spill TdF-manager her.

 

Privatliga: diskusjon.no

 

Sammenlagtpremier:

 

1. premie

 

Scott CR1 Pro landeveissykkel til en verdi av 23.990 kroner. Premien er levert av XXL. I tillegg får vinneren en sykkeldrakt og drikkeflaske levert av Chess.

 

Scott-1059254-CR1-P_813549q.jpg

 

2. premie

 

Polar RS800cx puls/sykkelcomputer til en verdi av 3900 kroner. Premien er levert av XXL.

 

RS800CX_PTE10_90039059.jpg

 

I tillegg for nummer to i sammendraget sykkeldrakt og drikkeflaske levert av Chess.

 

3. premie

 

Samsung Spica mobiltelefon levert av Chess til en verdi av 1990 kroner, samt sykkeldrakt og drikkeflaske levert av Chess.

 

galaxy_spica_metallic_black_f_h.jpg

 

4. - 20. premie

 

Sykkeldrakt levert av Chess.

 

Periodepremier

 

1. premie

 

12 måneders abonnement på TV 2 Sumo Gull til en verdi av 1999.

 

2. premie

 

6 måneders abonnement på TV 2 Sumo Gull til en verdi av 999 kroner.

 

3. premie

 

TV 2 Sporten-bag til en verdi av 299 kroner.

 

Dagspremier

 

1. premie

 

Scott Speedster S20 landeveissykkel til en verdi av 9999 kroner. Premien er levert av XXL. I tillegg får vinneren en sykkeldrakt levert av Chess.

 

Speedster_S20_813548q.jpg

 

2. premie

 

Polar RS800cx puls/sykkelcomputer til en av verdi 3900 kroner. Premien er levert av XXL.

 

puls_813550a.jpg

 

3. premie

 

Samsung Spica mobiltelefon levert av Chess til en verdi av 1990 kroner.

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig fine dags premier i år. Fettern min vant for 2 år siden en etappe, men da var det "bare" pulsklokke som premie. Det beste var at han hadde 4 ryttere som ble tatt i foping dagen etterpå, pluss sportsjefen for Sounier Duval, som trakk laget. Fikk selv en top 10 plassering som min beste plassering i fjor på en etappe. I år går jeg for å vinne en etappe. :)

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Tror du gjør smart i å ha Levi på tempoplassen, Latias. Han er sterk på tempo, samtidig som han er en god klatrer. Cancellara, som jeg tipper mange har valgt, vil etter all sannsynlighet vinne prologen, men jeg tror han vil slite med å ta poeng ellers. Kanskje på brosteinsetappen. Selv velger jeg Vino.

 

Ellers har jeg null tro på Cunego.

 

Under er mitt lag. Vanligvis ville jeg hatt med ryttere som Voeckler, Gilbert og Cesar den første uken, men jeg får ikke gjort noen bytter underveis så jeg må prøve meg på et lag som kan stå hele touren.

post-40045-1277768117,2483_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Man er med i konkurransen til TV2 når man har lagret lag og er med i d.no sinn privatliga? Eller må man gjøre noe mer?

Du er med da. Registrerte du laget etter 16.15 i dag? Hvis ja, blir du ikke med før morgendagens episode.

 

Hva er det du heter? Finner ingen Jotun i privatligaen vår. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...