Gå til innhold

Dine easter eggs favoritter fra spill !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Laser pistolen man kan få på et mission i Call of duty - World at War, syntes jeg er rimelig bra.

Og jeg har faktisk testet det, det er ekte saker! :)

Endret av SaitekQ
Skrevet

Ingen som har nevnt den skjermen som ser ut som dump filer, men egentlig er kakeoppskrift i Portal?

har du et bildet?

Ja, men det er en kamerat av meg jeg fikk bildet av. Så hvor du finner skjermen er jeg usikker på.

Står bland annent:

3 Large Eggs

3/4 cup butter or margarine

f_x3iu3q5t4pm_7010829.jpg

Skrevet (endret)

Hahaha. Fy faen så bra. Noen som spiller GTA 4? Gå inn på fruitcomputers.com i TW@

Bilder i spoiler

f_mnpcfcvim_29ea4cd.jpg

f_mnpcfcvjm_3a79054.jpg

Faen som jeg lo av iFruit Phone :p

Endret av Erav
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Skrevet

halo 1 legendary ending, scarab rifle i halo 2, ape familien i halo 3.

Skrevet (endret)

Lo så godt da jeg så Blow up dokka i SinglePlayeren til Modern Hippotanomus-Shit 2. Tror det var i et russisk hus. Perverse russere :tease:

COD-WM2-Blow-Up-Doll.jpg

blow%20up%20doll%20EDIT--article_image.jpg

Endret av Mr_Outjecti0n
Skrevet

Modern Hippotanomus-Shit 2.

Jeg leser du er fan av Cr1tical?

Oh, Yes! Hans største fan! :w00t:

Nei, jeg er :ph34r: Han er awesome ass:P

Skrevet

Ok, vi kan være enige om at begge er hans største :p Fy faen, ler så godt hver gang jeg hører på han :!:

Men tilbake til saken: I L4D så er det en frokostblandings eske med bilde av de i TF2. Det er jo valve alt sammen, men er jo litt artig for det. Collect all 10 står det :p

heavyeasteregg.png

Skrevet

Tenkte og utforske litt av Just Cause 2 brette og begynte å fly til den mest nordvestlige øya, ble veldig nysgjerrige siden det ikke såg ut til å være noen byer eller noe slikt der.

Fikk meg en overraskelse da flyet mitt bare plutselig begynte å brenne og jeg såg trærene under meg riste og kom et stort brøøøølll fra skogen.

Just Cause 2 Lost Island

Syntes det var utrolig kult =)

• 2 uker senere...
Skrevet

"Go away, there are no easter eggs here" fra GTA:SA er min favoritt. Siden den er postet på førstesiden gidder jeg ikke reposte :p

Er generelt ikke veldig opptatt av Easter Eggs, annet enn at jeg humrer litt når jeg ser dem. Den gigantiske teddybjørnen som er sperret inne i et Com Tower i Fallout3 er litt morsom da, spesielt med den store andelen "normale" teddybjørner som er rundt i The Wasteland.

250px-GunnerBill_thebearwithin.jpg

Skrevet

"Go away, there are no easter eggs here" fra GTA:SA er min favoritt. Siden den er postet på førstesiden gidder jeg ikke reposte :p

Er generelt ikke veldig opptatt av Easter Eggs, annet enn at jeg humrer litt når jeg ser dem. Den gigantiske teddybjørnen som er sperret inne i et Com Tower i Fallout3 er litt morsom da, spesielt med den store andelen "normale" teddybjørner som er rundt i The Wasteland.

250px-GunnerBill_thebearwithin.jpg

Teddybear fabrikken er ganske morsom, det er bjørner som poserer forskjellige situasjoner. Har aldri lagt merke til den store teddybjørnen. Kan jo bare gå gjennom veggen med TCL eller hva den no-collide commanden heter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...