Gå til innhold

Dine easter eggs favoritter fra spill !

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Skrevet

302228-keyboard_super.png

Syns denne er fin jeg, er fra Portal.

Bokstavene på tastaturet er ASDERHNIP

Som er akkurat de bokstavene som blir brukt i Adrian Shepard.

Som er hovedpersonen i Half-Life: Opposing Force.

Skrevet

302228-keyboard_super.png

Syns denne er fin jeg, er fra Portal.

Bokstavene på tastaturet er ASDERHNIP

Som er akkurat de bokstavene som blir brukt i Adrian Shepard.

Som er hovedpersonen i Half-Life: Opposing Force.

La merke til det tastaturet der når jeg spilte GMOD i går, og undret på vilke bokstaver som var annen farge. Nå vet jeg det :)

Skrevet

Det er vel bare å se på ditt eget tastatatur?

ja, men det gadd jeg ikke. Uansett så ble det bare en haug med bokstaver som ikek hadde betydd noe uansett.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet (endret)

Da starter jeg:

En av mine personlige favoritter er Lost referansene i Half Life 2 siden jeg er en stor fan av Lost.

Halflife2-easter-egg-logo.jpg

Lostnumbershl2.jpg

HOLY CRAP!

Så nettop en episode av Lost der noen terrorister spilte det første Half-Life!

Du hørte skytingen og så TV'en. Så sa den ene karakteren:"Im out of ammo, what should I do?" så sier den andre karakteren:"Use the crowbar"

Endret av Slettet+981287349
Skrevet

Da starter jeg:

En av mine personlige favoritter er Lost referansene i Half Life 2 siden jeg er en stor fan av Lost.

Halflife2-easter-egg-logo.jpg

Lostnumbershl2.jpg

HOLY CRAP!

Så nettop en episode av Lost der noen terrorister spilte det første Half-Life!

Du hørte skytingen og så TV'en. Så sa den ene karakteren:"Im out of ammo, what should I do?" så sier den andre karakteren:"Use the crowbar"

Haha, var det denne "teroristen" ? Fikk selv aldri med meg HL refferansen i lost. Du vet vel ikke vilken episode det er?

lost_sayid_dure_2.jpg

Skrevet

Husker på en av banene på BF2, på et bildekk som lå slengt så sto det noe som "Johan luktar skit" eller noe :p

Skrevet

grunnen til lost-referanser i half-life, og half-life referanser i lost. er at valve liker lost, lost-folka loler half-life

grunnen til lost-referanser i half-life, og half-life referanser i lost. er at valve liker lost, lost-folka loler half-life

Skrevet

Hva er det jeg ser? En dobbelt post i en post? lol

Skrevet

På strendene på Battlefield 1943 så er det noen sandslott med det svenske flagget på toppen:

På Atacama Desert på Battlefield: Bad Company 2 er det et slikt sandslott på en liten øy. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...