Gå til innhold

Kjøpshjelp: 46" LED 3D WiFi minst 3 HDMI


Anbefalte innlegg

Skriver det kort og greit så det er lett å lese. trenger ny tv da min gikk i stykker nettopp. er vel egentlig ute etter en 46" med full pakke...

 

Krav:

46"

LED

3D

WiFi

minst 3 HDMI

minst 1080p

God responstid, vil ikke ha noe etterslep

god kontrastratio, til mørke skrekkfilmer

Pris: ikke over 25000

 

Bruk:

TV/HD-TV

PS3 gaming

PS3 blueray filmavspilling

PC og MAC tilkobling (skal alltid ha en pc tilkoblet)

sitter nesten 4 m fra skjermen, vet ikke om dette har noe å si siden jeg allerede har bestemt meg for størrelsen

 

en ting jeg ikke er sikkert på: Hz, hva burde jeg ha? 200? 100? vet ikke mye om dette...

si gjerne ifra hvis det er noe mer jeg trenger å ta stilling til! :)

 

 

Har sett på disse tvene:

TV nr. 1:

Samsung 46" 3D LED-TV UE46C7705 (denne virker veldig aktuell)

TV nr. 2:

Samsung 46" LED-TV UE46B8050

TV nr. 3:

Samsung 46" 3D LCD-TV LE46C755

 

 

Hva er det egentlig som gjør tv nr 1 her bedre enn de to andre?

 

og er Samsung en god investering? jeg har på en måte forestilt meg Sony eller Samsung, men er ikke sikker på hvem jeg burde gå for. Jeg liker at Samsung tvene er veldig smale. er det noen andre merker jeg burde sjekke ut?

 

håper det er noen der som kan hjelpe meg litt på vei til ny tv :) er jo en del penger vi snakker om

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

samsung er kanonbra tv! men før du kjøper 3D tv så dra ned på elkjøp og test 3D om du kan se det. leste i avisa at 1/3 av nordmennene ikke klarer å se 3D:P

 

anng hz så er 200 hz bedre men på min brors led tv fra philips valgte vi å skru av 200hz helt pga vi syns det ødla litt av bildet da 200hz lager kunstige bilder og på spill fucker de topp styringen på cod mw2.

 

 

men har ingen erfaringer ang noen av de tvene der så kan ikke hjelpe deg med valget der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...