Gå til innhold

Til evolusjonsfolk - Hva menere dere om Homofile?


Anbefalte innlegg

Evolusjon bygger jo om at alt startet med et smell og så ble alle partikler formet til dyr helt magiskt. Og så til Mennesker. - Og det har alltid vært slik at de med best overlevningsdyktikhet og de som er best egnet for miljøet/naturen overlever.

 

Homofile er jo ikke dette? De kan ikke formere seg selv.

 

_____________________

 

Jeg som troende tror på at Homofile har selv valgt det, og at alle starter med blanke ark ang. legning. Og at de som er Homofile har fokusert seg for mye om eget skjønn, og så blitt homofile.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn som jeg har forstått det så kommer homofili mest sannsynlig av en større dose kjønnshormoner under svangerskapet, som egentlig ikke skulle inntruffet. Det henger sammen med imunsystemet til moren, så vidt jeg har forstått. Hjernevask-serien til Harald Eia tok blant annet for seg dette med homofili i en episode, og de snakket om dette.

Lenke til kommentar

 

Jeg som troende tror på at Homofile har selv valgt det, og at alle starter med blanke ark ang. legning. Og at de som er Homofile har fokusert seg for mye om eget skjønn, og så blitt homofile.

 

Hvis alle starter med "blanke ark", betyr det altså at det bare er vår kultur som gjør at de fleste mennesker blir heterofile? Det virker jo veldig usannsynlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Først la meg understreke det at at det ikke finnes noe magisk eller stort pang over evolusjon. Mutasjon og naturlig utvelgelse over millioner av år er ikke noe magisk ei heller noe plutselig pang.

 

On topic:

 

Leste en artikkel sist år i Ill. Vitenskap (husker ikke hvilket nummer det var) hvor det sto noe interessant om søsknene til homofile.

 

Etter studier at søsken til homofile ser vi at de får flere barn enn gjennomsnittet ellers, som en følge av økt hormonproduksjon som igjen fører til økt seksualdrift.

 

Det viser seg altså at dersom en mann er tiltrukket av andre menn er det statistisk sett større sannsynlighet for at søsteren hans vil få flere barn som følge av at også hun vil være mer tiltrukket menn enn gjennomsnittskvinnen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Evolusjon bygger jo om at alt startet med et smell og så ble alle partikler formet til dyr helt magiskt. Og så til Mennesker. - Og det har alltid vært slik at de med best overlevningsdyktikhet og de som er best egnet for miljøet/naturen overlever.

 

Homofile er jo ikke dette? De kan ikke formere seg selv.

 

_____________________

 

Jeg som troende tror på at Homofile har selv valgt det, og at alle starter med blanke ark ang. legning. Og at de som er Homofile har fokusert seg for mye om eget skjønn, og så blitt homofile.

 

Nå er det nå slik at evolusjonen ikke er intelligent. Satt på spisse, hvis alle ble homofile, så ville vi dødt ut. Enkelt og greit.

 

Når det er sagt, evolusjonen har alltid handlet om at de som har de beste egenskapene i en gitt situasjon, vil overleve. Situasjonen er slik for oss mennesker, at vi kan manipulere naturen i vår favør. Ett homofilt par kan adoptere hvis de ønsker barn. Lesbiske kan føde barn barn selv, uten å måtte ha fysisk sex med en mann.

Lenke til kommentar

Har også lest den artikkelen som soulless har, og det gir mening for meg at det henger sammen med de som er barn av samme foreldre.

 

Uansett så nytter det ikke å si at homofili ikke er naturlig, når vi finner det igjen hos mange av de andre pattedyrene.

Endret av KarlRoger
Lenke til kommentar

Hvordan vet du det? haha

Hvorfor vet du det ikke? Haha

 

Ser du selv hvor fjollete slike kommentarer blir? Hvis ikke, se en gang til...

 

Vi VET at homofili er naturlig også i naturen, men klart, dere kristne tror jo dere er noe helt spesielt og er ihvertfall ikke en del av naturen og derfor blir det sikkert litt vanskelig å skjønne.... :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei, er ikke nor forskjellig fra oss kristne og dere, bortsett fra at vi kan helbrede gjennom Jesus.

 

Og det er forskjell på skadede dyr og mennesker som ikke er dyr.

Nå tar du hardt i syntes jeg, for jeg ser noen som er villige til å benytte seg av den viten og den kunnskapen vi har opparbeidet mellom nitidige studier og jeg ser noen som bare ler ignorant av den samme kunnskapen og ikke vil bruke den fordi det ikke stemmer med dogmene, så ja, jeg ser en klar forskjell på meg og deg selv om jeg ikke tror at jeg kan helbrede en reddik engang mellom en fiktiv fyr ved navn jesus...

 

Ei heller tenker jeg over hvor folk har tissemannen sin hen når jeg ikke har noe med det, men det gjør tydeligvis dere religiøse og det har ført til at jeg nå og da tenker på hvor dere har hjernen hen når dere er i kirken...

Lenke til kommentar

Nei, er ikke nor forskjellig fra oss kristne og dere, bortsett fra at vi kan helbrede gjennom Jesus.

 

Og det er forskjell på skadede dyr og mennesker som ikke er dyr.

 

Hvis du som kristen påstår at homofile er skadet eller syke, så ønsker jeg deg lykke til med å få gehør hos disse menneskene :)

 

Si meg, hva gjør det DEG at ett menneske er homofilt? Hva med tykke pastorer som gomler i seg lakrisbåter, bløtekake og dør tidlig av høyt blodtrykk? Skal man ikke iflg. bibelen behandle kroppen som ett tempel, og ta vare på den? (og derfor ikke røyke, drikke osv)

 

Hva er verre ved å være homofil, og ødelegge seg på å spise alt for mye fett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...