Gå til innhold

Spille dps?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tenkt på dette selv opptil flere ganger.

Men det ender alltid med "hva er vitsen å levle tank når det er morsommere å spille dps?"

 

Det er min mening, kan fint være du liker tanking bedre enn meg.

Å stresse med ninjapulls, folk som taunter og diverse er rimelig irriterende. Holdt på å bli gal 55-70 ca, det er da du møter alle death-grip dkene..

Lenke til kommentar

Ja jeg kan jo alliere meg med noen ... men er det ikke et problem at så mange velger dps fremfor tank eller healer?

 

Men Butthead ... får vi dps egentlig noe stort problem med å finne gruppe? er det ikke ganske balansert med tanker å healere? det tar jo ikke mye lengre enn 10 min :S

Endret av Julekula
Lenke til kommentar

Random dungeon kan ta en del lenger tid som dps enn tank/healer, men du har jo mye mindre ansvar enn de, slipper alt stresset de har.

Raid er også litt vanskeligere som dps, men det er jo bare å starte egen raid group.

 

Det kommer også litt ann på hvilken class du spiller.

 

 

For meg er det ikke noe stort problem å vente på dungeon, kan feks holde på med professions, se på youtube og lignende.

Lenke til kommentar

Wow handler ikke om random dungeon men om raids der det er behov for masse dps så med mindre du planlegger å aldri raide så burde du heller fortsette som dps. Se på det fra den positive siden, du kan farme gull mens du gearer opp :p

 

Sa du ikke at dps aldri kommer til å raide da? :S Eller var det som tank/healer? xD

 

Samma det egentlig :D Jeg orker ikke lvle en tank bare for å bli kalt noob osv når den eneste plussen er litt mindre ventetid xD

Endret av Julekula
Lenke til kommentar

men jeg holder ikke ut at det er så mange fler dpser enn tanker og healere

 

En ting du sikkert har glemt å tenke på at i feks et 25man raid så trenger man gjerne kun 2-3 tanker og 5-6 healere, og så skal resten fylles med dps.

 

Så det er ikke noe å bekymre seg for, det er kanskje litt vanskeligere å finne group, men det er alltid noen som trenger dps.

Lenke til kommentar

Nå som vi er inne på det, hvordan kan man "spille dps"? Bruker uttrykket selv, men det har irritert meg fra stund én. Man kan ikke spille damage per second, på samme måte som man ikke kan sette ut et spell som er en "area of effect". Man kan sette ut et spell hvis effect påvirker en area, men det er ikke "en aoe".

 

Noen andre enn meg som tenker sånn?

Lenke til kommentar

Random dungeon kan ta en del lenger tid som dps enn tank/healer, men du har jo mye mindre ansvar enn de, slipper alt stresset de har.

 

Men, hvis du er tank bestemmer du hastigheten på instancen.

Hater sånne tanks som driver å "AR U RAEDY?" forran en pack på 2 stykker.

Så in control = win.

Lenke til kommentar

10 - 15 minutter ventetid som dps er ingenting å klage over i det hele tatt.

 

Var mye værre før Blizzard kom med det nye lfd systemet, da kunne du kun være på gruppe med spillere fra din egen server.

 

Som dps kunne det noen ganger gå laaaang tid hvis man ville gjøre en spesifikk HC.

Lenke til kommentar

Denne nye raid browseren er jo så mye dårligere enn før, før kunne man se hvem som ser etter group til gundrak/naxx/onyxia ect, så whisper du bare leaderen å spør om det er plass til en DPS til.

 

Skal man finne group til raids nå for tiden så ser man bare på trade chat, og ikke på raid browseren som sug balle!

Lenke til kommentar

Nå som vi er inne på det, hvordan kan man "spille dps"? Bruker uttrykket selv, men det har irritert meg fra stund én. Man kan ikke spille damage per second, på samme måte som man ikke kan sette ut et spell som er en "area of effect". Man kan sette ut et spell hvis effect påvirker en area, men det er ikke "en aoe".

 

Noen andre enn meg som tenker sånn?

Da kan du tenke på at du har det ganske bra som må tenke på sånne bitte små bagateller isteden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...